Spring naar bijdragen

pda


mc gregor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ofwel leg je de PDA een kleine 5 minuutjes te weken in een Dreftbadje van ongeveer 35°, daarna een klein beetje schuurmiddel op een schuursponsje en goed schrobben. :eek:

 

Ofwel kan je het ook doen met van die doekjes om brilglazen te kuisen. :)

 

De keuze is aan jou !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cry:

 

wie kan me vertellen waar mee ik het beste het schermpje van mijn pda kan schoon maken

 

 

:(

 

 

 

 

 

 

 

studeren zonder denken is ijdel;denken zonder studeren is gevaarlijk

Er schijnt een pasta op de markt te zijn die ze ook bij de repaircenters van GSM gebruiken.

Die pasta gebruiken ze daar om de windowtjes van de GSM schoon te maken,het resultaat is verbluffend ze zijn net als nieuw dan.

De naam van de pasta is mij even ontschoten maar misschien heb je wat aan deze info.

 

 

suc6 Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'K zou toch wat huiverig zijn voor die pasta. Een GSm schermpje is nl. van hard kunststof, dit in tegenstelling tot een PDA scherm waar een Touchscreen-laag voor zit en zacht is, waardoor zonder een screen protector er krassen in ontstaan door de stylus pen. De optie van de brillendoekjes lijkt mij de beste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cry:

 

wie kan me vertellen waar mee ik het beste het schermpje van mijn pda kan schoon maken

 

 

:(

 

 

 

 

 

 

 

studeren zonder denken is ijdel;denken zonder studeren is gevaarlijk

Hoi,

 

Ik ben zelf in het gelukkige bezit van een pda IQUE 3600 en mijn schermpje neem ik af met een microvezeldoekje wat ik een beetje vochtig gemaakt heb met "safeclean". Dit is een klein spuitbusje wat gebruikt kan worden op TFT schermen voor computers e.d. Werkt echt super.

Voor de veiligheid heb ik er echter wel een afdekfolie op mijn schermpje liggen tijdens het gebruik, maar ook dit kun je met dit spul prima reinigen. :beerchug:

Het is gewoon bij een computerspeciaalzaak te koop voor ongeveer 6 euro.

De afdekfolie voor PDA's natuurlijk bij je leverancier van diezelfde PDA.

 

Groeten...Wil. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kan me vertellen waar mee ik het beste het schermpje van mijn pda kan schoon maken

Foei, iedere PDA of PPC bezitter moet dat toch weten?

 

Een brillenpoetsdoekje en daarna geregeld een screenprotector uitwisselen. Ze zijn er voor ieder PDA te koop op maat gemaakt.

Er zijn slechte en zeer goede. Ze zijn er voor een paar euro en wel voor meer dan 10 euro per vel.

Ze zijn er die iedere maand gewisseld moeten worden en ze zijn er die 1 jaar meegaan.

Maar ja, met de PDAmarkt van nu heeft bijna niemand zijn PDA een jaar. Ze zijn in nog geen jaar tijd in prijs gehalveerd en in kwaliteit verdubbeld.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:A fart can be short,

a fart can be long.

Some farts have been known

to sound just like a song.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
:D

 

wie kan me vertellen waar mee ik het beste het schermpje van mijn pda kan schoon maken

ff oppoetsen met een hele zachte doek (brillenpoetsgevalletje)

 

daarna lekker afdekken met een screenprotectortje.

Ik zit dagelijks met mn dikke vingers op dat scherm te drukken om mn tomtom instructies te geven dus voor mij is zon SP een uitkomst :cry::thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...