joshua66 Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik heb een smartphone met gps, maa rmijn vraag is kan ik ook hier mee Geocaching. Ik heb wel gezien dat ik bij een foto de gps coördinaten kan toevoegen. Ik hoop op spoedig antwoord. groet, Joshua Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BKE Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Voor de BB heb je deze app voor het geocachen: http://www.cachesense.com/ Heb het zelf nooit geprobeerd, maar schijnt best aardig te werken. Als is de nauwkeurigheid natuurlijk wel minder dan met een 'echte' GPSr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoklop Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 ik had een bb maar het is mij nooit gelukt om met die kunnen cachen een gps is toch handiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 20 mei 2012 Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik heb mijn laatste 3000 met een BB gedaan, Ik gebruik twee apps: 1 Blackstar: gratis en geschikt voor importeren van GPX'en en handig gebruik van Google maps 2 Trimble geocache navigator US10dollar, niet gpx importeren, maar ter plekke de (traditional) caches binnen halen. Geschikt voor ad hoc cachen. Extreem trage kaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden