Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo all

ik heb een vraag ,ik heb mijn gps nu twee jaar en ik zie vaak op het forum voorbij zweven van mensen die een andere topo kaart erop doen en dat soort dingen...

maar ik heb nog steeds de originele kaart erin zitten sinds de koop... is het dan nodig om dit te veranderen en zo ja hoe doe je dat dan???

afin graag advies :thumbup:

Geplaatst

Hallo all

ik heb een vraag ,ik heb mijn gps nu twee jaar en ik zie vaak op het forum voorbij zweven van mensen die een andere topo kaart erop doen en dat soort dingen...

maar ik heb nog steeds de originele kaart erin zitten sinds de koop... is het dan nodig om dit te veranderen en zo ja hoe doe je dat dan???

afin graag advies :thumbup:

sorry maar het internet deed een beetje raar en nu heb ik drie de zelfde berichten per ongeluk gepost en ik weet niet hoe ik er twee weg kan doen

weet iemand hoe ik dat kan weghalen staat zo hebberig drie berichten (het zelfde :blush: )

Geplaatst

sorry maar het internet deed een beetje raar en nu heb ik drie de zelfde berichten per ongeluk gepost en ik weet niet hoe ik er twee weg kan doen

weet iemand hoe ik dat kan weghalen staat zo hebberig drie berichten (het zelfde :blush: )

Zeker hebberig :lol:

Wat betreft de kaarten..Als je tevreden bent lekker zo laten.

Geplaatst

Dat ligt er aan waar je de kaart het meeste gebruikt. Buiten de bebouwde kom blijft een topokaart jaren bruikbaar. Af en toe zal er een paadje overgroeit zijn of een fietspad bijgekomen, maar dat merk je vanzelf. De mijne is nu 5 jaar oud (en de kartografie is vast nog 5 jaar ouder) en nog prima bruikbaar, behalve als ik in stadsuitbreidingen kom.

Geplaatst (bewerkt)

Voor het geocachen vind ik zelf de openfietsmap erg prettig. Bestand voor op de gps is direct te downloaden, dus geen gedoe met mapsource of basecamp. Legaal, gratis en voor Nederland behoorlijk up-to-date

Maar als je tevreden bent met wat je hebt, waarom zou je het veranderen? Ook oude kaarten zijn nog jarenlang behoorlijk bruikbaar

bewerkt door Fotogravinnetje
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...