campvache75 Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Sinds kort heb ik een Etrex 20. Via mapsource heb ik daar een kaart van de omgeving opgezet van waar ik woon. Gisteren heb ik er een kaart van de omgeving Leiden opgezet. Nu wil ik weer de kaart van mijn omgeving aanzetten maar ik kan hem niet meer vinden, ik kan alleen de kaar van Leiden aan en uit zetten. Moet ik hem nou weer via Mapsource uploaden?
de-fam Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 (bewerkt) houd de dief...... De kaart die je had is inderdaad overschreven. Waarom zet je niet heel Nederland er op? 8 mei 2012 bewerkt door de-fam
antarctica Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Op het moment dat je een kaart(deel) naar je GPS stuurt, worden alle kaarten die al op de GPS stonden, overschreven. Wil je meerdere kaart(delen) op je GPS hebben, dan zul je ze tegelijk moeten versturen. Succes! Antarctica
Bolle1961 Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Bij oa de eTrex20 kan je de naam van de kaart veranderen, je kan dan meerdere kaarten apart oversturen ( wel na iedere keer een andedre naam geven )
campvache75 Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Geplaatst 10 mei 2012 houd de dief...... De kaart die je had is inderdaad overschreven. Waarom zet je niet heel Nederland er op? Ik heb geen idee of er genoeg geheugen op zit. (ben een redelijke leek op het gebied van gps apparaten) Maar dat kan dus gewoon bij de Etrex 20? Iedereen bedankt voor de reacties en tips.
Bolle1961 Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 eTrex20 heeft 1,8GB intern geheugen. Ik heb hier de OpenFietsMap Benelux, de Onroute Fietskaart en een stel caches in staan. Alles bij elkaar neemt dit nu ong 1GB aan ruimte in
JandeBeHanger Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 eTrex20 heeft 1,8GB intern geheugen. Er kan ook nog geheugen in de vorm van micro SD kaarten bij gestoken worden. Let wel op dat mapsource niet meer dan 2000 kaartdelen en/of 4 gb aan materiaal kan weg schrijven. Ik heb hier de OpenFietsMap Benelux, de Onroute Fietskaart Sinds enige tijd is er ook een Europese fietskaart gebaseerd op Open Street Maps beschikbaar. Ik geef nu de voorkeur aan de Europese versie, ook daar Duitsland slechts 50 km verderop ligt en laat de BeNeLux versie liggen.
Aanbevolen berichten