barny Geplaatst 6 mei 2012 Geplaatst 6 mei 2012 Sneu volk zijn die mensen die continu maar moeten oordelen over anderen, continu maar moeten roepen dat alles en iedereen niet deugd. Zou mooi zijn als die mensen eens een maand lang alleen maar positief zouden kunnen zijn over hun oh zo geliefde hobby. Ach nee, ze hoeven niet eens alleen maar positief te zijn, ze hoeven alleen maar eens te proberen net zo vaak iets positiefs te vertellen als dat ze iets negatiefs (en dat overigens consequent niet negatief maar kritisch durven te noemen) over geocaching/geocaches/geocachers schreeuwen. Na even nagedacht te hebben lijkt me dat een prachtig idee. Ik neem die in mijn gezicht geslagen handschoen met graagte op. Gelijk verwacht ik natuurlijk wel een tegenprestatie terug, als irisisleuk bij de twee minst leuke gevonden cache’s van die week de log voorziet van ruime feedback hoe de cache vele stukken verbeterd kan worden, neem ik de hele uitdaging heel graag aan. Onze logs die met deze uitdaging te maken hebben zullen we linken in dit draadje. Ik hoop op een positieve reactie van irirsisleuk dan start de uitdaging per 07-05-2012 en duurt presies een maand Barny
wolojoli Geplaatst 6 mei 2012 Geplaatst 6 mei 2012 Sneu volk zijn die die alleen positief willen zijn onder voorwaarden... 1
@rend Geplaatst 7 mei 2012 Geplaatst 7 mei 2012 Ach, ach, we kunnen het niet nalaten om altijd maar te trappen. 1
topzoekertje Geplaatst 7 mei 2012 Geplaatst 7 mei 2012 Ik ben erg blij dat Barny de uitdaging aanneemt, maar eigenlijk verwacht ik dat Irisisleuk alleen caches gaat doen die van goede kwaliteit zijn.
barny Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Geplaatst 15 mei 2012 jammer zeg, na een week responsetijd te hebben gegeven is deze ludieke actie is al gestopt voordat het begonnen was Irisisleuk vind het wel leuk om andere mensen te dirigeren naar wat zij denkt wat goed is voor de geocachewereld, maar een uitdaging om het ook eens van de andere kant te willen/kunnen zien huld ze zich in het veelzeggende stilzijgen. dat is presies wat op andere sites ook wel veel word toegepast, voor haar vind ik het erg jammer zo een mentaliteit voor het algemeen erg onfatsoenlijk. Barny
topzoekertje Geplaatst 15 mei 2012 Geplaatst 15 mei 2012 voor haar vind ik het erg jammer zo een mentaliteit voor het algemeen erg onfatsoenlijk. Barny Ik kan over het algemeen wel door de taalfouten van Barny heen lezen, maar deze zin is echt onbegrijpelijk. 1
gluppie Geplaatst 15 mei 2012 Geplaatst 15 mei 2012 Ik ben een fanatiek forum lezer, en kom redelijk vaak een post van Barny tegen. Vaak lees ik dan commentaren over caches en cachers. Barny heeft dan altijd een uitgesproken mening, zijn goed recht, en zeer regelmatig heeft hij ook een duidelijk punt, waardoor ik mijn eigen mening kan bijstellen.Dit geldt niet alleen voor opmerkingen van Barny, maar uiteraard ook van vele anderen. Ook irisisleuk zal regelmatig haar eigen mening weergeven, maar dat Barny dan vervolgens nu een sneer uitdeelt dat zij anderen wil dirigeren, dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Niet iedereen kan dezelfde mening hebben ( gelukkig maar). Als je zelf een uitgesproken mening hebt, respecteer die van anderen dan ook. Je zult met een uitgesproken mening het vaak oneens zijn met anderen. Laat ze dan wel in hun waarde! 2
barny Geplaatst 15 mei 2012 Auteur Geplaatst 15 mei 2012 Helemaal mee eens gluppie, Her was ook totaal overbodig geweest als er ook maar 1 bericht gestaan zou hebben dat ze mij idee compleet belachelijk vond, of iets in die trant, Maar als dat al iets te veel moeite is dan snap ik al die berichten die ze normalieter schrijft al helemaal niet, Barny
Aanbevolen berichten