Spring naar bijdragen

Additional Wp's Verschijnen Niet Op Geocaching.com App


Fredennel

Aanbevolen berichten

We zijn premium lid.

We hebben de App van geocaching.com (Versie 2.3.1) aangeschaft en geïnstalleerd op een Samsung mobile telefoon.

Vorige week hebben we geprobeerd om GC3FHJ4 met onze kleinkinderen te lopen, maar de additional WP's kregen we niet te zien, dus moesten we stoppen.

Misschien doe ik iets fout.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Fredennel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net even gekeken, maar ik krijg ze gewoon te zien.

Gebruik je wel Navigate to Geocache?

Bedankt voor je reactie StefanD, maar ik bedoelde eigenlijk de bijbehorende omschrijving.

Op de PC krijg ik dit wel te zien.

Grtz

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de iPhone gebruik ik versie 4.6 en ik krijg daar keurig de additional waypoints te zien en de bijbehorende informatie.

 

Voorheen zag dat er nog niet zo goed uit, maar sinds een update of twee geleden wel. Ik denk dat je dus nog even geduld moet hebben met de Android-app tot men het in een van de updates opneemt..

 

NB. En als ik dan op een additional waypoint tik, dan ga ik automatisch naar het navigatiescherm, naar dat waypoint. Maar dat is hier het geval omdat het waypoint vooraf al gegeven is bij deze cache.

 

861ee0d6-2337-4467-bb8f-1a8af611f87f.jpg?rnd=0.5588909

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer anders eens c:geo - opensource. Die is gratis en heeft veel meer mogelijkheden, inclusief additional waypoints bekijken.

Nadeel is dat hij wel wat trager is, vooral als je inlogt op geocaching.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb voor mijn HTC de android app van geocaching.com gedownload om paperless te kunnen cachen.

Nu kan ik op geen enkele manier hier de additional waypoint tevoorschijn halen. Kan dit niet, of zie ik iets over het hoofd ?

Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze app op de iPhone, maar het lijkt me dat hij in principe hetzelfde werkt als op een Android toestel.

 

Als ik een multi open in de app zie ik ook de optie 'Additional waypoints'. Als ik die optie aanklik kom ik vervolgens in het scherm waar ik de additional waypoints te zien krijg.

 

Wanneer ik dan op een additional waypoint klik ga ik automatisch naar het kaartscherm en zie ik de navigatielijn van mijn huidige locatie naar het waypoint.

 

Voorwaarde dat je additional waypoints kunt zien bij een cache is natuurlijk wel dat de CO deze met het coördinaat zichtbaar heeft toegevoegd. Anders zul je er geen zien.

 

Probeer het eens door deze cache te openen in de GC-app. Bij deze cache zijn nl. alle coördinaten zichtbaar in de additional waypoints en kun je ze direct aanklikken en navigeren.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...