Spring naar bijdragen

Het Maken Van Een Eigen Cache-Site


Essie72

Aanbevolen berichten

Ik heb een mystery-cache gemaakt die in principe klaar is, maar die ik niet rond krijg op de site van geocaching.com. De hele cache-site is in feite klaar, maar twee dingen willen niet lukken:

 

1. Ik krijg met geen mogelijkheid plaatjes op de site geplakt. Ik heb het al geprobeerd op de site van geocaching.com zelf. Ik heb html-codes geplakt noem maar op. Daarna heb ik het geprobeerd via de geocache submitter. Als ik daar afbeeldingen wil uploaden geeft de site aan dat het uploaden is 'gefailed'. Kunnen jullie mij kort uitleggen hoe jullie de plaatjes bij jullie cache plaatsen?

 

2. Wat ook niet wil lukken is het plaatsen van de geocache-checker op de cache-site. Ik heb de geochecker aangemaakt. Via de mail heb ik de link gekregen die ik bij de cache zou moeten plakken. Vraag is alleen: waar doe ik dat? Als ik de link bij de beschrijving zelf plak, zie ik allen 'link' staan. Als je dit doet, kan iedereen de gegeven antwoorden zien, dus dat kan niet.

 

Jammer want op deze manier is de site gewoon niet compleet en kan de cache niet geplaatst worden.

Willen jullie me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat kan wel kloppen, aangezien je het eerst hebt gemaakt zonder dat HTML aanstond! Het is denk ik het makkelijkst om de gehele pagina opnieuw te maken, dus gewoon alles wat er nu staat opnieuw invullen terwijl HTML aangevinkt staat! Met " <br/> " voer je "enters" in, dan begint de tekst na deze tag dus op de volgende regel! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met foto's of checker moet HTML altijd aangevinkt staan, dat je tekst nu aan elkaar geplakt staat klopt ook wel, die heb je waarschijnlijk gekopieerd en geplakt.

Als je nu achter een zin dit plaats <br /> dit geeft een enter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, het is gelukt!!!

Dank je wel:)

 

Simpele kennis van html heb ik niet, dan wordt het lastig om een cache te plaatsen.....

 

Oefening baart kunst! Ik ben blij om te kunnen helpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een eenvoudige HTML-editor zoekt kijk danmaar eens bij KomPozer, hier tevinden. Je kunt hier onderaan het grote vak kiezen voor ontwerpmodus of broncode. Als je inhoud (in de ontwerpmodus) naar de zin is kopieer je alles(in de broncodemodus) tussen de body-tags naar het invoervak op de GC.com-site.

 

<body>

 

Jouw invoer

 

</body>

 

Succes

 

PimH

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de Free online HTML editor gaat het prima.

Ik maak de tekst eerst in word, zonder opmaak. Wel inclusief tabellen.

Dan plak ik het in deze editor (Crtl+A, Ctrl+C), klik in de editor, dan Ctrl+V. In de editor kan je de opmaak maken.

Je kan dan precies zien hoe het word, inclusief foto's en tabellen.

Als je tevreden bent druk je op de knop 'code'.

Alles kopieer ik dan (Ctrl+a, Ctrl+C). Klik in je cachepagina veld, dan Ctrl+V. Klaar.

Maak wel een reserve kopie want deze editor onthoudt niets. Na afsluiten ben je alles dus kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...