Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Probleempje: Als ik caches in m'n Oregon 550T laad, dan zie ik in m'n GPS nergens de extra hints.

Dacht eerst dat dat kwam omdat ik een basic member was, maar inmiddels ben ik premium member en nog steeds geen hints!

Klopt het dat die niet geladen worden?

En als ze er wel zouden moeten zijn, waar moet ik ze dan zoeken?

Geplaatst

Probleempje: Als ik caches in m'n Oregon 550T laad, dan zie ik in m'n GPS nergens de extra hints.

Dacht eerst dat dat kwam omdat ik een basic member was, maar inmiddels ben ik premium member en nog steeds geen hints!

Ik vermoed gewoon bij geocaches/hint weergeven

Geplaatst (bewerkt)

Ik vermoed gewoon bij geocaches/hint weergeven

Hebbes! :beerchug:

Wel een beetje omslachtig.

Als je de eerste keer op "geocaches" drukt, krijg je een menuutje met o.a. "geocache zoeken" erin.

Zoek daar een cache in uit en laat de GPS dan navigeren.

Als je tijdens de navigatie dan weer op "geocaches" drukt, krijg je een heel ander menuutje en daar staat inderdaad "hints weergeven" tussen.

Maar ik zit nog gewoon thuis en ben dus (nog) niet aan het navigeren en dus zag ik die hints niet .......

Pfffffffff, maar goed, weer wat geleerd, bedankt! :thumbup:

bewerkt door De Witte Weduwe
Geplaatst

Klinkt logisch ... het apparaat zal toch echt eerst moeten weten met welke cache jij bezig bent voordat de bijbehorende hint (maar ook beschrijving, logjes er cetera) weergegeven kan worden. Echt onlogisch wordt het pas als je multi's gaat lopen, maar dat hou je nog tegoed.

Vooralsnog veel plezier op de leercurve!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...