Nijen Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik wil graag in mijn signature mijn stat bar plaatsen, maar ik krijg keer op keer alleen maar een foutmelding, mijn vraag is dus wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Dat hangt van de foutmelding af, maar het meest waarschijnlijk is dat je probeert om HTML te gebruiken in de banner, en dat mag niet (meer) op .nl Als je een plaatje wilt opnemen moet je daarvoor BBcode gebruiken, zoals: [img=http://de.link.naar.je.plaatje.img ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 29 maart 2012 Share Geplaatst 29 maart 2012 Het bleek te gaan om de automatische founds-teller van geocaching.com Deze kun je eenvoudig toevoegen aan de handtekening. Als je de handtekening wijzigt, staat er linksboven een dropdownlist 'Andere stijl', hierin kun je eenvoudig kiezen voor de 'geocaching.com stat bar', dan even de guid en de tekst invullen, en klaar is Klara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2012 Het bleek te gaan om de automatische founds-teller van geocaching.com Deze kun je eenvoudig toevoegen aan de handtekening. Als je de handtekening wijzigt, staat er linksboven een dropdownlist 'Andere stijl', hierin kun je eenvoudig kiezen voor de 'geocaching.com stat bar', dan even de guid en de tekst invullen, en klaar is Klara. Opgelost, bedankt voor de hulp, super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Hoi Kalkie. Als je dan toch zo lekker bezig bent kun je mij dan vertellen wat er mis is met mijn puntjesjagers banner in mijn handtekening ? Alvast bedankt Gr Olaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 (bewerkt) Hoewel ik niet Kalkie ben Dat moet zijn: [url=http://www.geokletsing.nl/Puntjesjagen/index.html][img=http://img.geocaching.com/cache/8ca06ac2-fb88-4b79-85d3-248963c36de0.jpg][/url] 30 maart 2012 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 (bewerkt) Japiejoo bedankt het is al een stuk beter nu werk alleen de link nog niet . 30 maart 2012 bewerkt door getzie family Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Er moeten nog even " tekens om de url dus probeer eens: [url="http://www.geokletsing.nl/Puntjesjagen/index.html"][img=http://img.geocaching.com/cache/8ca06ac2-fb88-4b79-85d3-248963c36de0.jpg][/url] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Hoi Kalkie. Bedankt maar hij werkt nog niet misschien ligt de site er uit. Greoten Olaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Er moeten nog even " tekens om de url Ow, dat wist ik niet. In mijn banners heb ik dat niet gedaan en ze werken (bij mij) prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Bedankt maar hij werkt nog niet misschien ligt de site er uit. Kennelijk heb je nog wat foute tekens staan in je handtekening, want als ik letterlijk knip en plak, dan ziet de handtekening (en de link) er goed uit. Dus kopieer de gegeven tekst, gooi alles uit je handtekening, en plak het gekopieerde stuk. zie hieronder: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 30 maart 2012 Share Geplaatst 30 maart 2012 Kalkie bedankt denk dat ik hem nie in zijn geheel had geknipt en geplakt. Greoten Olaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eikenhofjes Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 (bewerkt) Leuk idee zo'n banner in je profiel. 31 maart 2012 bewerkt door eikenhofjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 Maar weet je nu ook waar de banner voor staat ? Als je hem plaatst moet je natuurlijk wel weten wat hij betekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eikenhofjes Geplaatst 31 maart 2012 Share Geplaatst 31 maart 2012 Natuurlijk weet ik waar deze banner voor staat.... Wij staan ook in het rijtje van onze Delfse goeroe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden