Spring naar bijdragen

Account Mail Problemen


dagger38

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Sinds geruime tijd ben ik niet meer in staat verschillende geocachers te bereiken via hun eigen profiel.

Sommige wel , sommige niet.

 

Zo had ik 2 tb's die vastzaten , ik stuur meer als 5 mails naar iedere geocacher maar ik krijg geen reacktie??

 

Toen ik uiteindelijk via de bijbehorende muysterie een log plaatste melde zich 1 team en had ik die tb los...

 

De andere reageerd nog altijd niet...

 

Raar maar waar.

 

ik probeerde ook al via een ander account te mailen ook dat lukt niet.

 

Ook andere geocachers kunnen die personen niet bereiken???

 

Wat te doen???

 

Dagger38

bewerkt door dagger38
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Dagger38,

 

Wanneer je een trackable (TB of coin) activeert en in de wijde wereld vrijlaat, dan dien je je ervan bewust te zijn dat deze zoek kan raken.

Op dit forum komt dit onderwerp regelmatig terug en, om de woorden van een wijze mevrouw aan te halen "wanneer je een trackable op reis stuurt dien je deze eigenlijk meteen als verloren te beschouwen". Het is triest, maar het is helaas niet anders.

 

De acties die je al hebt ondernomen zijn eigenijk de enige die ik me ook kan bedenken. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen (raar maar waar) dagelijks zijn/haar e-mail leest en er (nog vreemder) niet direct op reageert.

Voordat de trackables in je inventory werden gedisplayed heb ik ooit heel lang met een coin in m'n rugzak rondgelopen, niet wetende dat die er nog in zat totdat ik een mailtje van de eigenaar kreeg.

Direct geantwoord en de coin snel in onze eigen cache gedropped (die was 't dichtste bij)!

Sindsdien heb ik een speciaal zakje in mijn rugzak waar alle TBs en coins in gaan die ik onderweg oppik. Hierdoor zie ik meteen of er nog wat is achtergebleven en kan ik er geen meer over 't hoofd zien.

 

Ik zou het nog even aankijken en er na verloop van tijd nog eens een mailtje aan wagen. Zeker als je ziet dat degene die jouw TB/coin in bezit heeft, ondertussen wel caches heeft gelopen en gelogged.

Dan nog is 't geen garantie dat je een antwoord krijgt.

We blijven tenslotte allemaal mensen.

 

Suc6!

 

Groeten, Team GeoGorkum

 

Oh om terug te komen op je vraag: ik heb niet 't idee dat geocachers niet meer worden bereikt via het door hun ingestelde mailadres en/of via hun profiel, maar wellicht hebben anderen soortgelijke ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel Geogorkum,

 

Ik weet dat tb's verloren gaan.

 

Probleem is , die geocacher in engeland heeft over een periode van 6 maanden en 10 tallen emails niet gereageerd??

De 2 teams die mijn mysterie tb's hadden hebben de een 2 maand de ander 1,5 maand niet gereageerd , nu ik op de mysterie site een rapport plaatste van dit probleem reageerde dus het ene team dat hij nooit een email ontvangen had (leugentje om bestwil?)

 

Ik heb nu via via zijn email gekregen en zo nog eens een mail gestuurd... Gisteren , dus ik wacht af...

 

Inderdaad , ik zit altijd met de computer aan als ik thuis ben en reageer onmiddelijk op mails , maar dat kan ik uiteraard niet van andere verwachten...

 

Het feit dat die speciale tb's elk een kaartje hebben hangen met uitleg zou wel tot snel resultaat mogen komen mijns inziens dan , anders laat je hem liggen.

 

Het team dat mijn eerste tb van die 2 heeft , heeft nog altyd niet gereageerd , terwijl hij al minstens 5 multi's heeft gelopen , en dus ook dropkansen had.

Sterker nog , andere tb's dropt hij wel??

 

Is niet alleen voor mij frustrerend , voor een mysterie waar i zeer veel werk in heb gestopt , maar ook voor andere die wachten tot ze dit mysterie ook kunnen oplossen...

 

PS het gaat hier over:Whats in the box : RFid

 

 

In het verleden nog eens zoiets gemaakt , toen werden de 4 tb's moedwillig door een persoon bijgehouden en uiteindelijk in een 5 sterren ? gedropt.

 

Wraakroepend..

 

Bedankt voor je input

 

Guido

bewerkt door dagger38
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stomme vraag wellicht, maar is de betreffende cacher niet gewoon aan het wachten tot hij de genoemde cache kan loggen?

 

Ik heb zelf ook een cache die alleen met een TB gevonden kan worden en soms is die TB inderdaad langer in de handen van een cacher dan ik eigenlijk zou willen......

 

Gezien het feit dat het een cacher is, die ook nog actief is, zou ik gewoon wat meer geduld hebben.

 

Kreten als 'wraakroepend' horen daar mi niet echt bij.....hoe frustrerend dat ook kan zijn.....

 

(Tip: vraag of hij de oplossing wil hebben, en geef hem die, dan heeft hij de TB niet meer nodig lijkt me)

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok , maar het minste wat je kan doen is 1 keer antwoorden op mijn mails..

Als je dan na meer dan 5 mails nog altijd niet antwoord... idd wraakroepend.

Trouwens , net de ene tb die ik recent terughad doorgespeeld aan een collega , en die verteld me dat het team WEL op zijn mail antwoorde???

En dan maar zeggen dat ze geen mails van mij ontvangen???

 

Of er is iets mis bij GC of...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm. Vreemd. Mail van anderen krijg je wel via gc.com? Heb je je mail al eens gecontroleerd daar?

Wil je dat ik je een mail stuur via gc.com om te controleren of alles aankomt?

Als ik graag antwoord wil op een mail die ik via gc.com stuur, dan stuur ik altijd mijn eigen mailadres mee (aanvinken voor het sturen). Dat maakt het antwoorden een stuk eenvoudiger. Dan kun je replyen. Anders kan dat niet en verdwijnt een reply......

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...