golferyves Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Sinds kort stel ik vast dat de fotos die in logs worden geplaatst, ik niet meer kan bekijken krijg steeds de meleding: "The requested content cannot be loaded. Please try again later." Ik gebruik Firefox 11 en heb alles doorgespit om te kijken of er ergens een blokkering zit. Niets gevonden. Iemand suggesties ? grtz golferyves ook de fotos op de pers. paginas zijn niet te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Hier net even met Firefox 11 geprobeerd, maar geen problemen, de foto's doen het prima. Dus puur alleen Firefox 11 is niet de boosdoener. Het enige dat ik kan aanraden is de cache leeg maken van de browser, misschien dat dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 Heb je ook gekeken bij Extra - Opties - Inhoud - Afbeeldingen automatisch downloaden [uitzonderingen] ? Een logische verklaring zou zijn als die uitgevinkt staat of Geocaching als uitzondering kent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
golferyves Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Ik heb intussen Chrome geinstalleerd en daar gaat ALLES goed , dus kan ik ook de fotos zien. Het lijkt me dus dat het NIETS te maken heeft met een instelling bij Geocaching.com Dus moet het ergens in Firefox zitten??? maar waar golferyves alvast bedankt voor het meedenken en de reakties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
golferyves Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2012 Birdie was right..............hoe die geocaching.com daar op uitzondering is geraakt is voor mij een raadsel(ik maak geen gebruik van uitzonderingen) Wat me nu alleen nog opvalt is dat de 'oplaad' tijd van de pagina van Geocaching.com vrij lang duurt Maar soit de fotos komen terug te voorschijn. Nogmaals bedankt en geogroeten golferyves Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden