Blade21 Geplaatst 3 maart 2012 Geplaatst 3 maart 2012 Mijn lidmaatschap staat ingesteld op "recurring: Yes". Toch staat er als ik inlog "Verleng je lidmaatschap!". Klopt dit. Ik ben in de veronderstelling dat het lidmaatschap automatisch verlengd wordt. Al mijn creditcard gegevens zijn ingevuld en up-to-date.
MacDD Geplaatst 3 maart 2012 Geplaatst 3 maart 2012 Mijn lidmaatschap staat ingesteld op "recurring: Yes". Toch staat er als ik inlog "Verleng je lidmaatschap!". Klopt dit. Ik ben in de veronderstelling dat het lidmaatschap automatisch verlengd wordt. Al mijn creditcard gegevens zijn ingevuld en up-to-date. Voor zover ik begrijp doet hij dat automatisch op de dag dat het verloopt. Toto die tijd blijft dat zo staan. Heb ik ook.
Blade21 Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Geplaatst 3 maart 2012 Mijn lidmaatschap staat ingesteld op "recurring: Yes". Toch staat er als ik inlog "Verleng je lidmaatschap!". Klopt dit. Ik ben in de veronderstelling dat het lidmaatschap automatisch verlengd wordt. Al mijn creditcard gegevens zijn ingevuld en up-to-date. Voor zover ik begrijp doet hij dat automatisch op de dag dat het verloopt. Toto die tijd blijft dat zo staan. Heb ik ook. OK bedankt.
zmasterjl Geplaatst 4 maart 2012 Geplaatst 4 maart 2012 Heb het vorige week bij de hand gehad, beetje verwarend inderdaad dat er blijf staan vernieuw lidmaatschap. Maar inderdaad op de datum verlengde hij toch gewoon. Dus laten staan zo.
PelThei Geplaatst 7 maart 2016 Geplaatst 7 maart 2016 Mijn lidmaatschap staat ingesteld op "automatisch verlengen" en verloopt op 11 maart. Ik heb op 4 maart toch handmatig verlengd. Ik heb de volgende bevestigingsmail gekregen van Groundspeak.com: "Welcome to Geocaching Premium!Your membership not only gives you access to awesome new features like Offline Geocaching and Premium Geocaches; it also helps us keep improving the game we all love. Thanks and we hope you enjoy the new features." Etc., etc. Toch verschijnt nog steeds de mededeling: Verlengen als ik inlog op geocaching.com en in mijn profiel staat nog steeds de oude datum. Weet iemand hoe lang het duurt voordat dit aangepast wordt? Wie moet ik benaderen om inlichtingen als blijkt, dat het niet goed gaat? Bedankt alvast! PelThei
Peetee Geplaatst 7 maart 2016 Geplaatst 7 maart 2016 Mijn lidmaatschap staat ingesteld op "automatisch verlengen" en verloopt op 11 maart. Ik heb op 4 maart toch handmatig verlengd. Ik heb de volgende bevestigingsmail gekregen van Groundspeak.com: "Welcome to Geocaching Premium! Your membership not only gives you access to awesome new features like Offline Geocaching and Premium Geocaches; it also helps us keep improving the game we all love. Thanks and we hope you enjoy the new features." Etc., etc. Toch verschijnt nog steeds de mededeling: Verlengen als ik inlog op geocaching.com en in mijn profiel staat nog steeds de oude datum. Weet iemand hoe lang het duurt voordat dit aangepast wordt? Wie moet ik benaderen om inlichtingen als blijkt, dat het niet goed gaat? Bedankt alvast! PelThei Voor eventuele hulp ingeval er iets niet goed gaat kun je hier terecht.
Eftelaar Geplaatst 7 maart 2016 Geplaatst 7 maart 2016 Toen ik laatst handmatig heb verlengd kreeg ik dezelfde welkomstboodschap. Het duurde echter een dag of 2 eer ik via mijn mail ook de bevestiging kreeg en toen was het gewoon goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden