Spring naar bijdragen

Garmin Dakota 10


dekkers007

Aanbevolen berichten

Wegen overstap naar ander toestel bied ik hier

mijn Garmin Dakota 10 aan.

In zeer goede staat, heeft altijd in beschermhoes gezeten.

De garmin Dakota 10 is inclusief voorgeinstalleerde topo benelux, siliconen beschermhoes, draagkoord.

Compleet in doos.

Doe een goed bod...

 

Vragen? Neem even contact op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Goudhaartje, de prijs is in principe nader overeen te komen.

we zaten zelf te denken aan prijs om en nabij 175 euro.

inclusief, topo benelux voorgeinstalleerd, carabinier clip, silicone beschermingshoes.

Als nieuw.

Maar zoals ik al zeg, de prijs is nader overeen te komen.

 

wat is je prijs ?

 

(Volgens de forum regels moet je een vraagprijs in je advertentie zetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft een collega van mij wel interesse. Ik zal hem morgen eens vragen, is dat oke?

Dan geef ik hem even een linkje naar dit forum.

 

EDIT: Ik zie dat je een topo-kaart Benelux er bij hebt. Hoe gebruik je dat op de Dakota 10? Er zit immers geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding op de Dakota 10. Is er dan nog genoeg geheugen over om flink wat caches (GPX-bestanden) in te laden?

bewerkt door Erjeetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn dus de collega van erjeetje... hoe oud is de gps en is hij wat makkelijk te bedienen wij werken nu met een telefoon dat is erg makkelijk maar de batterij raakt snel leeg dus wij willen hem erbij gebruiken. Hebben een magellan explorist in huis gehad maar die is niet gebruiksvriendelijk bij het invoeren van coordinaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft een collega van mij wel interesse. Ik zal hem morgen eens vragen, is dat oke?

Dan geef ik hem even een linkje naar dit forum.

 

EDIT: Ik zie dat je een topo-kaart Benelux er bij hebt. Hoe gebruik je dat op de Dakota 10? Er zit immers geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding op de Dakota 10. Is er dan nog genoeg geheugen over om flink wat caches (GPX-bestanden) in te laden?

 

Topo kaart benelux is in zijn geheel voorgeinstalleerd op de dakota 10, er is genoeg ruitmte voor flink wat gpx bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heeft een collega van mij wel interesse. Ik zal hem morgen eens vragen, is dat oke?

Dan geef ik hem even een linkje naar dit forum.

 

EDIT: Ik zie dat je een topo-kaart Benelux er bij hebt. Hoe gebruik je dat op de Dakota 10? Er zit immers geen mogelijkheid voor geheugenuitbreiding op de Dakota 10. Is er dan nog genoeg geheugen over om flink wat caches (GPX-bestanden) in te laden?

 

Topo kaart benelux is in zijn geheel voorgeinstalleerd op de dakota 10, er is genoeg ruitmte voor flink wat gpx bestanden.

 

De gps is inmiddels verkocht.

 

vriendelijke groet,

Inge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...