Team 16 Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Is er een app voor de iphone waarbij je kunt navigeren met een pijl en die dan ook nog instelbaar is. (bv. km's i.p.v. miles en de coordinaatweergave) Ik ben druk aan zoeken geweest, zowel op de verschillende fora als in de appstore, maar tot nu toe nog niet kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Geosphere en GCBuddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zowaar! Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 motionX GPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 (bewerkt) De officiële GC.com app voor de iPhone O ja, je moet wel minstens een iPhone 3G, 3Gs of 4 hebben, met ingebouwde GPS. 18 januari 2012 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 16 Geplaatst 19 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2012 Bedankt voor de reacties. Geosphere en GCBuddy motionX GPS Ziet er leuk uit, ga ik binnenkort eens uitproberen. De officiële GC.com app voor de iPhone O ja, je moet wel minstens een iPhone 3G, 3Gs of 4 hebben, met ingebouwde GPS. Die had ik als 1 van de eerste apps aangeschaft, maar is alleen voor geocaching. Zocht er ook 1 die wat algemener was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden