Spring naar bijdragen

Nieuw Html Filter Op Geocaching.com


kalkendotters

Aanbevolen berichten

Bij de volgende update van geocaching.com wordt het HTML filter voor de cachepagina's aangepast. Daardoor zullen sommigen cachepagina's na wijziging niet meer werken zoals bedoeld. Alle cachepaginaeigenaren waarvoor dat van toepassing is hebben een email ontvangen van Groundspeak

 

zie het draadje http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=288736&pid=4945507&st=0entry4945507

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net een nieuwe cache aangemaakt, waarbij ik de HTML code voor de banner als kopieerbare tekst wil plaatsen.

Ik heb dit gedaan op de gebruikelijke manier (wat bij mijn eerdere caches wel werkte): '>' vervangen door '&GT;' en '<' vervangen door '&LT;'. Dit werkt nu echter niet; i.p.v. de tekst krijg ik op de cachepagina gewoon de banner te zien. Ga ik dan cachepagina weer wijzigen, dan blijken de '&GT;' en '&LT;' automatisch vervangen te zijn door '>' en '<'.

 

Kan het zijn dat dit ook door de aanpassing van de HTML filters komt?

Als ik op de pagina's van een aantal andere nieuwe caches kijk waar banners geplaatst zijn, dan zie ik daar ook enkel de banner en niet de code.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit gedaan op de gebruikelijke manier (wat bij mijn eerdere caches wel werkte): '>' vervangen door '&GT;' en '<' vervangen door '&LT;'. Dit werkt nu echter niet; i.p.v. de tekst krijg ik op de cachepagina gewoon de banner te zien.

(...)

Kan het zijn dat dit ook door de aanpassing van de HTML filters komt?

 

Ja, dat kan je oplossen door drie keer te escapen. De & van > vervang je door & en de & daar van ook weer. Dan krijg je dus &amp;gt;

 

Nog leuker is dat die prusters van Groundspeak Inc. het daarmee mogelijk gemaakt hebben om "verboden" tags te gebruiken. wil je bijvoorbeeld javascript gebruiken. Tik dan:

&<script&> En hun brakke filter maakt er voor jou <script> van.

 

Tc

bewerkt door technetium
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...