cirkel Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Hallo Ik heb het challenges programma via de androidmarket gedowbload. Het werkt behoorlijk, maar laat mij geen coordinaten zien van de challenge. Hoe krijg ik dit voor elkaar ? Op mijn laptop lukt het wel. Een tweede vraag is of ik ook een query aan kan maken en deze in gsak inlezen? Bedankt Cirkel
Udoos Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Welk challenges programma is 't? Misschien nog ergens inloggen? Als je op de site niet inlogt, zie je wel de caches maar ook geen coordinaten. Misschien is dat hier ook?
cirkel Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Geplaatst 9 januari 2012 Juist die bedoel ik. Kan iemand hiermee wel coords lezen ?
StefandD Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Ik heb hem net geïnstalleerd en ik heb twee manieren gevonden: 1. Zoek een challenge op en tik hem aan. 2. Klik op de Navigate tab. 3a. Je ziet een speld op de kaart waar de Challenge is. Tik hier op. Je ziet dan de coördinaten. 3b. Rechtsboven zie je een kompasje. Tik hier op en je gaar naar kompas-modus. Hier staan ook de coördinaten.
handleiding Geplaatst 10 juni 2012 Geplaatst 10 juni 2012 Goede app, ga ik zeker gebruiken in het veld THX
Aanbevolen berichten