smetsersjes Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 als je caches wil zoeken op plaatsnamen dan kent de site niet alle gemeentes... Ligt dit aan de leggers? Wij komen uit Oirschot en ernaast ligt de gemeente Best. Daar zijn toch geneoeg caches te vinden... Hoe kan het zo zijn dat bij de zoekfunctie naar een cache, de platsnaam Best onbekend is?
thex Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Als je $updated = GETCOUNTRY("c") #---------------------------- $updated = GETSTATE("s") #---------------------------- $updated = GETCOUNTY("y") draait in gsak zie je dat er 16 caches liggen in Best.
DanPan Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 (bewerkt) Hoe kan het zo zijn dat bij de zoekfunctie naar een cache, de platsnaam Best onbekend is? Als je "best, nederland" ingeeft (op de zoekfunctie www.geocaching.com) dan lukt het wel en geeft volgend resultaat 8 januari 2012 bewerkt door DanPan
smetsersjes Geplaatst 8 januari 2012 Auteur Geplaatst 8 januari 2012 ok dankjewel... scheelt een hoop gezoek via oirschot.
regenboog2 Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 (bewerkt) Ik had ook al eens geprobeerd Best in te typen en heb toen de volgende oplossing gevonden. Via deze pagina: http://www.geocaching.com/map/default.aspx ben ik naar oirschot gegaan. Met de linker muisknop schuif ik dan de kaart een stukje op en met 'refresh' komen dan vanzelf de caches in Best. Je kunt dan ook zien (ongeveer) waar ze liggen. 8 januari 2012 bewerkt door regenboog2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden