Spring naar bijdragen

Gsak - Gdak - Samsung Galaxy Tab 10.1


goldentree

Aanbevolen berichten

Het zip-bestand moet je uitpakken en het resultaat in de gdak-map zetten. Bij mij staat die op de micro-sd, dus kan dat makkelijk via de pc en de telefoon als geheugenkaart aangekoppeld aan de pc. Ik vermoed dat bij jou er een soort van interne sd-opslag is waar de gdak-map op staat, maar die zou je op eenzelfde manier met de computer moeten kunnen bereiken

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Rechtstreeks op de SGT downloaden gaat wel, maar hoe plaats ik hem dan ergens in een map waar GDAK iets mee kan?

 

Kopieëren van PC naar SGT lukt ook wel, maar ik krijg het bestand nergens in een map van waar uit ik hem kan gebruiken.

 

Die mappenstructuur van de SGT is mij nog steeds een raadsel.

 

Nee ik ben niet blond, maar ook geen ICT-genie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK. Staat nu op de SGT onder Mijn bestanden/Root/GDAK/netherlands.map

 

Maar als ik GDAK open dan vind ik wel /mnt/sdcard/GDAK, maar daar komt de file niet in voor. Dat snap ik dus nog steeds niet.

 

Zet ik Wifi en alle Internetverbindingen af dan wordt wel de kaart opgeroepen, dus dat werkt en ook caches uit de listings worden weergegeven.

 

Dank zover voor de hulp.

 

Ik kan als de kaart zichtbaar is een tabje openen "Settings" en "Maps". Die laatste werkt niet. Of moeten er dan meer kaarten in de database zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan als de kaart zichtbaar is een tabje openen "Settings" en "Maps". Die laatste werkt niet. Of moeten er dan meer kaarten in de database zitten?

Als "Maps" niet werkt, dan ziet GDAK geen kaarten. Waarschijnlijk staan ze nog niet in de goede directory, of je heb online kaarten aanstaan. Ik denk dat laatste.

 

Om de offline kaarten aan te zetten ga je via "Settings" naar "Map mode". Kies hier voor "Canvas renderer" en ga terug naar je kaart. Werkt het nu wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...