Bariet Geplaatst 18 december 2011 Geplaatst 18 december 2011 Wanneer ik mijn Garmin GPSMap 60CSX aansluit aan mijn pc via een usb-kabel krijg ik bijna altijd de mededeling "Transfer gereed" op mijn GPS. Daarna geeft bv. Mapsource de mededeling "geen apparaat" gevonden. Na regelmatig aan- en uitzetten en/of de kabel eruit trekken kan er verbinding tot staan gebracht worden. Daarna werkt het meestal normaal. Een vraag gesteld bij Garmin gaf alleen het advies een harde reset van de GPSMap uit te voeren, wat niet hielp. Opnieuw installeren van de laatste driver hielp ook niet. Onze vriend Railpeter heeft hetzelfde probleem met zijn apparaat. Wat kunnen we doen ??
zoekbaars Geplaatst 19 december 2011 Geplaatst 19 december 2011 had hetzelfde probleem. Nadat ik opnieuwe de garmin updater heb geinstalleerd herkende het systeem mijn aangesloten garmin GPSmap 60CSx weer. en daarmee later ook de melding Transfer gereed.
De Haelder Geplaatst 19 december 2011 Geplaatst 19 december 2011 Wellicht is je usb kabeltje niet helemaal oké. Heb je al een andere geprobeerd?
Aanbevolen berichten