Spring naar bijdragen

Goud Zilver En Brons


Noetjes

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort premium member geworden en nu is mijn vraag hoe ik kan zien wanneer er een nieuwe cache geplaatst wordt en je dus als goud zilver en brons kan krijgen als je 1 van de eerste bent die hem vind. Ik zie dat soms staan bij caches, maar ik weet niet hoe ik dit kan vinden.

 

Natasja67

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Neeeee Bloodwoosj (hoe kom je eigenlijk aan zo'n naam) :rolleyes: Natuurlijk ga ik niet alleen voor goud. Ik probeer alles te vinden, maar wil graag een keer een gouden plak. Misschien beetje verkeerd neergezet, maar bedoel het niet zo.

 

Ik krijg trouwens nooit een melding als er een nieuw antwoord geplaatst is. Hoort dat of moet ik het ergens instellen?

 

Groetjes Natasja67

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenaan deze pagina kun je op "volg dit topic klikken" en vervolgens kun je aangeven op welke manier je op de hoogte gesteld wil worden als er een nieuw antwoord in het topic wordt bijgeschreven.

En hoe ik aan zo'n naam kom?

Heel eenvoudig, kijk naar mijn avatar en zie wat ik graag in de pan bak: bloedworst (met appels en kaneel).

Nu ik het type loopt me zelfs weer het water in de mond.

Bah wat lekker :lol:

Greetz Bloodwoosj (net over de grens richting oosten heet dat Puttes en net over de grens richting zuiden heet dat Boudin Noir, maar wij in Limburg zeggen daar niks tegen en eten die Bloodwoosj gewoon op).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank bloodwoosj en ik dacht al dat het daarmee te maken heeft. Ik ben gek op Limburg maar bloedworst zoals wij het zeggen in het midden van het land doet mij niet zoveel :no: Maar ik volg dit topic nu inderdaad en gaat het verder goedkomen.

 

Bedankt enne eet smakelijk alvast :rolleyes:

 

Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeee Bloodwoosj (hoe kom je eigenlijk aan zo'n naam) :rolleyes: Natuurlijk ga ik niet alleen voor goud. Ik probeer alles te vinden, maar wil graag een keer een gouden plak. Misschien beetje verkeerd neergezet, maar bedoel het niet zo.

 

Ik krijg trouwens nooit een melding als er een nieuw antwoord geplaatst is. Hoort dat of moet ik het ergens instellen?

 

Groetjes Natasja67

 

Voor een complete smaakbeleving van "Bloodwoosj"wil ik je graag verwijzen naar http://coord.info/GC1CC82 :dribble: maar dan wel ZONDER kaneel.

 

Greetz Y-C

bewerkt door yurrie-currie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeee Bloodwoosj (hoe kom je eigenlijk aan zo'n naam) :rolleyes: Natuurlijk ga ik niet alleen voor goud. Ik probeer alles te vinden, maar wil graag een keer een gouden plak. Misschien beetje verkeerd neergezet, maar bedoel het niet zo.

 

Ik krijg trouwens nooit een melding als er een nieuw antwoord geplaatst is. Hoort dat of moet ik het ergens instellen?

 

Groetjes Natasja67

 

Voor een complete smaakbeleving van "Bloodwoosj"wil ik je graag verwijzen naar http://coord.info/GC1CC82 :dribble: maar dan wel ZONDER kaneel.

 

Greetz Y-C

 

Ah bedankt. Heb hem gelezen en als wij eens die kant weer opgaan dan gaan we hem zeker een keer lopen. Bedankt

Heb de melding nu gehad en kan lekker handig met mijn foon antwoorden. Leer steeds meer

 

Bedankt

 

Gr Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...