huismetdehaan Geplaatst 13 november 2011 Geplaatst 13 november 2011 Ik heb een groot aantal wandelroutes als track (gpx-bestand). Als ik deze via Mapsource op de 60CSx laadt dan kan ik er maar 20 kwijt. Als ik ze naar het micro SD kaartje kopieer kan ik ze wel allemaal kwijt maar dan zijn ze niet zichtbaar op het scherm als ik de Track pagina open. Hoe los ik dit op?
technetium Geplaatst 13 november 2011 Geplaatst 13 november 2011 Misschien zit er stof op de contactpunten van het SD kaartje. Even openmaken, kaartje eruit, blazen en weer tergu stoppen. Vaak lost dit het probleem al op. Tc
Team Vaesje Geplaatst 13 november 2011 Geplaatst 13 november 2011 Kun je de tracks niet direct op de SD kaat laden. Vaak is dat een optie in het menu.
huismetdehaan Geplaatst 13 november 2011 Auteur Geplaatst 13 november 2011 Geen kwestie van stof of vieze contactjes. Topokaarten staan op dezelfde micro SD kaart en lezen feilloos. SD kaartje in een kaartlezer gestopt en vanuit Mapsource de tracks overgedragen naar de SD kaart, helpt helaas ook niet. Kan inderdaad wel maar de 60CSx ziet ze toch niet. Nog geprobeerd om met WinGDB3 de tracks te converteren naar routes en deze met Mapsource naar de 60CSx overgedragen. Krijg ik allemaal meldingen dat geheugen vol is. De vraag blijft dus: hoe zet ik 110 routes of tracks op een micro SD kaart zodanig dat de 60CSx ze allemaal laat zien? Wie weet de oplossing?
StefandD Geplaatst 13 november 2011 Geplaatst 13 november 2011 (bewerkt) Volgens de specificaties (zie hier) kan je maar 20 tracks en 50 routes kwijt, dus dat gaat niet lukken... Overigens is de manier via Mapsource de juiste, GPX-bestanden op een micro-SD zetten werkt niet voor dit type. Daar moet je een wat nieuwer model voor hebben. 13 november 2011 bewerkt door StefandD
huismetdehaan Geplaatst 14 november 2011 Auteur Geplaatst 14 november 2011 Bedankt Stefan, duidelijk antwoord. Die 20 tracks geeft het toestel keurig aan op het scherm dus daar was ik al achter gekomen. En ik kwam inderdaad niet verder dan 50 routes, daarna begonnen de meldingen over vol geheugen. De enige mogelijkheid is dan nog om de routes over meer kaarjes te verdelen, niet erg handig helaas. Hans
Aanbevolen berichten