Spring naar bijdragen

account information


Pentagram

Aanbevolen berichten

Aangezien wij het bericht kregen dat ons oude e-mail adres verliep, we gebruiken inmiddels de kabel, hebben we een nieuw e-mail adres aangemaakt.

 

Sinds ik echter, via "mijn cache-page" de account information heb aangepast, ontvangen wij geen berichtjes meer van .com zodra er caches gelogd worden die op onze watch-list staan.

 

Terwijl ik wel via de mail een "nieuw tijdelijk wachtwoord" kreeg om mijn account dan weer te activeren, en we dit dus braaf hebben gebruikt.

 

Heeft iemand daar ervaring mee en hebben we toch nog iets vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, dat is het vreemde, daar staat het wel goed. Het adres zelf is ook goed, we hebben al iemand rechtstreeks een mailtje laten sturen. Maar we hadden er, ter controle, expres een stel extra op de watchlist gezet, om er zeker van te zijn. En nog steeds noppes, wel gelogd, maar aan ons geen berichtje ;) Nog maar eens verder snuffelen dan. Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die nieuwe watchlist toevoegingen gedaan voor of na je het e-mailadres hebt gewijzigd?

 

Het zou natuurlijk goed moeten gaan, maar ik kan me voorstellen dat nieuwe toevoegingen wel je nieuwe adres meekrijgen. Probeer eens of nieuwe toevoegingen wel goed gaan, in dat geval kun je je watchlist wissen en opnieuw opbouwen. Als je niet al te veel posten hebt is dat wel te doen.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...