MoNo_eGo Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Te koop een goede nette sportieve heren fiets om wat kilometertjes mee te cachen. Richtprijs 150
Fotogravinnetje Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Heb je niet meer info? Bijvoorbeeld: aantal versnellingen, soort remmen, soort versnelling, merk, frame-maat... In principe ben ik op zoek naar een goede, sportieve, stevige fiets voor met name langere afstanden cachen en ik rijd het liefst op een herenfiets.... (en Hoogvliet is voor mij nog wel te doen)
MoNo_eGo Geplaatst 2 november 2011 Auteur Geplaatst 2 november 2011 (bewerkt) Ik was idd sumier met de informatie , Dus bij deze wat aanvulling Het is een Giant Avant De fiets heeft 14 versnellingen. 7 op tandwiel en 2 op de naaf Fiets is goed onderhouden en is altijd zuinig mee omgegaan Heeft 100% rechte wielen (dit is vaak anders met allu velgen) Pas een nieuw zadel en heb er de oude ook nog bij. (deze zat voor mij lekkerder) 2 november 2011 bewerkt door MoNo_eGo
Fotogravinnetje Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Mooie fiets, maar ik vrees dat ie te groot voor mij zal zijn. Maar het is, zeker voor deze prijs, wel de moeite waard om hem eens te bekijken en serieus te overwegen
MoNo_eGo Geplaatst 2 november 2011 Auteur Geplaatst 2 november 2011 Langskomen en een proefritje mag altijd .
Aanbevolen berichten