de-fam Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Wanneer een cacher bij een bepaalde plek komt, waar hij/zij twijfelt of hier wel toestemming voor is gegeven. Dan lijkt het mij dat er dan niet gelogd word op de plek. Daarna kan er dan een note naar de revieuwer en een note online in plaats van een found.
hneel Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 De discussie ging helemaal niet over caches on kwetsbare natuurgebieden, maar juist om plekjes langs de openbare weg.
Phoenix-night Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Natuurgebieden, langs de openbare weg, en zo zijn er nog wel een heleboel plekken te bedenken die niet echt geschikt zijn om een cache neer te leggen. Op de een of andere manier hebben cachers de behoefte zelf ook iets te verstoppen, soms op een ongelukkige plek. Voor elke plek is op de een of andere manier toestemming nodig. Daar gaat het hier toch over? En krijg je geen toestemming, dan heb je pech en gaat je cache op die plek niet door. PN
pappa73 Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Ga eerst eens na of het wel daadwerkelijk om gemeentegrond gaat. Ik heb nu 11 caches liggen en een daarvan ligt of beter gezegd hangt op gemeente grond. Het raadshuis. De rest van de caches ligt op grond dat ofwel onder beheer van staatsbosbeheer dan wel het waterschap valt. De meeste grond is wel van de gemeente maar in gebruik c.q. beheer van aangegeven partijen. Het is mijn ervaring dat idd een persoonlijk bezoek aan een van deze instantie heel goed werkt. Op de site van geocaching zijn folders te vinden over de uitleg van het spel e.d. neem deze mee. Laat idd ook je cache's zien en wanneer mogelijk de verstopplaatsen. Als laatste geef heel duidelijk aan dat alleen jij verantwoordelijk bent voor de cache's en dat je niemand iets kwalijk zal nemen wanneer er onverhoopt een weg blijkt te zijn. samengevat kijk goed van wie de grond is en ga gewoon fysiek langs. gr. Pappa73
EGG! Geplaatst 3 november 2011 Geplaatst 3 november 2011 (bewerkt) Ga eerst eens na of het wel daadwerkelijk om gemeentegrond gaat. Ik heb nu 11 caches liggen en een daarvan ligt of beter gezegd hangt op gemeente grond. Het raadshuis. De rest van de caches ligt op grond dat ofwel onder beheer van staatsbosbeheer dan wel het waterschap valt. De meeste grond is wel van de gemeente maar in gebruik c.q. beheer van aangegeven partijen. Het is mijn ervaring dat idd een persoonlijk bezoek aan een van deze instantie heel goed werkt. Op de site van geocaching zijn folders te vinden over de uitleg van het spel e.d. neem deze mee. Laat idd ook je cache's zien en wanneer mogelijk de verstopplaatsen. Als laatste geef heel duidelijk aan dat alleen jij verantwoordelijk bent voor de cache's en dat je niemand iets kwalijk zal nemen wanneer er onverhoopt een weg blijkt te zijn. samengevat kijk goed van wie de grond is en ga gewoon fysiek langs. gr. Pappa73 Pappa73 een reactie Amen, je slaat de spijker op de figuurlijke kop. 3 november 2011 bewerkt door EGG!
golddiggers2645 Geplaatst 24 maart 2013 Geplaatst 24 maart 2013 (bewerkt) Tja 24 maart 2013 bewerkt door golddiggers2645
Aanbevolen berichten