Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

He weet jij dan waar de reviewers wonen. Kan dat echt niet uit hun profiel halen :-)

Een cacher moet een regelmatig doosjes vinden zo groot als, of kleiner dan een fotorolletje.

Een huis moet dan toch niet zo'n probleem zijn. :D

• Top! 1
Geplaatst

Stuurlui, hou toch eens op... spring lekker op het schip dat GC.com heet en gebruik je negatieve energie eens om iets terug te doen voor de community En ben je dit vooal niet van plan stop dan toch eens met zeuren, en zorg dat het werk wat er ingeleverd wordt, spik en span is, zodat het publiceren slechts een fluitje van een cent is voor de heren rivieuwers misschien dan ook maar meteen dialect caches af laten keuren op het gebrek van een normale "engels talige listings" Want een dialect multi is dus eigenlijk een mysterie

Geplaatst

en mmjjt wat heb jij dan gedaan? behalve een cache plaatsen alllen voor Premium Members maar wel hier zeuren omdat een andere cache geschreven in een dialect is die jij niet kan lezen en ligt in een gebied waar jij 2 % van je cache's gevonden heb?

heb jij je ook druk gemaakt over al die vakantie cache's van duidsers in Nederland geheel geschreven in het duids?

Barny

Geplaatst

ha ha ha ha dat komt bij mij niet vaak voor,#verkeertbeen

ik vond het meer dan vreent dat mmjjt in 1 bericht zegt dat "men" nioet zo moet zeuren en gelijk eengeeft dat een cache geschreven in een dialect, ook nog gelegen in een gebied waar hij nooit komt, afgekeurt had moeten worden.

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij is het nog steeds een goed gebruik om attributen toe te voegen.

Als je nu doelt op het veelbesproken rolstoelicoontje kun je wellicht gelijk hebben, maar ik vindt de genoemde regel wel voor duidelijkheid zorgen. Wellicht moet je hem niet als een regel in de vorm van verplichting, maar meer als een aanbeveling gebruiken. Een pagina zal er niet op worden afgekeurd maar voor de mindervalide medecachers wel duidelijker op worden.

Mijn cache is dus wel nog niet gepubliceerd om die redenen. Heb dit meteen aangepast en opnieuw aangeboden, inmiddels 2x. Ik wacht vanaf 4 oktober op de herkansing.

Lees nu net dat ze in de USA zaten en bezig zijn met de publicaties. Ik wacht geduldig door hoor...

bewerkt door trompke
Geplaatst (bewerkt)

dan heb jij het geluk gehad dat GeoGuy jou cache gekeurt heb, onze belgeise vrienden kijken (bijna) nergens meer naar, helaas

barny

bewerkt door barny
Geplaatst

Zo Barny is het weer schieten op mijn afkomst dag, Of heeft DH er dit keer niets mee te maken?

Sarcasme is jou meestal niet vreemd, maar alleen om uit te delen blijkbaar.

Sterker ben niet de gene die meteen op de man speelt, ik plaats geen linkjes naar profielen van anderen, sterker nog ik heb het over een algemene opinie/ mentaliteit.

Maar zeg eens welk vriendje van je heb ik per ongeluk beledigd er zijn n.l. vele gebieden in Nederland waar ik vrijwel niets gevonden heb. Dan kan ik mijn welgemeende excusses maken naar hem of haar.

Of zou het toch gewoon een opmerking van mij zijn geweest van in de trant "maak je niet zo druk, ze komen vanzelf online. Schoppen tegen een reviewer heeft weinig zin, misschien kan je het ze alleen maar gemakkelijk maken".

Colaatje dan maar of kom je niet meer in deze buurt. :D

@Fotogravinnetje, jij hebt gelukkig wel humor! :thumbup:

Geplaatst

dan heb jij het geluk gehad dat GeoGuy jou cache gekeurt heb, onze belgeise vrienden kijken (bijna) nergens meer naar, helaas

barny

Ik denk het toch wel.

In de ochtend online gezet voor review, in de middag stond hij al gepubliceerd. Hoezo nergens naar kijken. Was Frogfoot

Geplaatst

[...]

@Fotogravinnetje, jij hebt gelukkig wel humor! :thumbup:

Ach, ik heb als autist moeten leren dat als iets tegenstrijdig lijkt, zeker zo dicht op elkaar, een van beide niet als heel serieus opgevat moet worden ;) Ik zit er dus ook af en toe naast, zowel in het serieus nemen wat niet serieus bedoeld is als het omgekeerde :)

Geplaatst

we proberen van alle caches uit de lijst momenteel zo snel mogelijk bij te werken. Gisteren nog 170, nu nog "maar" 140. Ik vermoed dat tegen het weekend alles bekeken zal zijn.

En inderdaad, ik heb als reviewer geen mening over de kwaliteit van de aangeboden cache. Als jij als CO vindt dat je listing voldoet zoals je ze aanbrengt, wie ben ik dan om dit te gaan veranderen. Voor je het weet mogen er nog enkel blonde mensen met blauwe ogen caches plaatsen als we zo beginnen.

Echter heb ik in de USA wel enkele zeer goede dingen te horen gekregen over het verbeteren van de kwaliteit van de caches, maar of de hele gemeenschap daar gelukkiger van zal worden is nog maar de vraag.... dit wordt zeker nog vervolgd. Trouwens, die dingen zijn nog steeds "top secret", dus hoef je er niet naar te vragen, want ik ga er toch niet op antwoorden.

Met vriendelijke groeten vanop Schiphol momenteel:

Greensprouts

• Top! 3
Geplaatst

Zorgvuldig aan alle eisen voldoen zorgt ook voor dat hij sneller online komt.

Via deze link kom je op een checklist.

Meestal zet ik bij mijn reviewer note ook uitgebreide punten voor de duidelijkheid:

1 - Toestemming verleend door:

2 - Cache is geplaatst

3 - Er zijn 15 waypoints toegevoegd

4 - Er zijn 5 attributes toegevoegd

5 - Thuis coördinaten zijn ingevuld

6 - Sterren voor moeilijkheid en terrein zijn ingevuld

Maak het de reviewer zo makkelijker mogelijk voor een spoedig akkoord.

Geplaatst (bewerkt)
Dan wil ik hierbij iedereen bedanken die serieus gereageerd heeft op deze topic.[..knip..]

Ik denk dat iedereen hier in dit topic gewoon serieus heeft gereageerd. Of mag men je niet op spellingsfouten wijzen?

topic [to·pic], de en het, topics [to·pics]

Bovenstaande volgens het Groene Boekje, overigens mag tegenwoordig deze en dit gebruikt worden in combinatie met het woord topic... Nederlandse taal is nu eenmaal niet eenvoudig voor een ieder.

On Topic dan maar weer :)

bewerkt door Track_leader
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...