Jansen en Jansen Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 (bewerkt) Hallo, Als beginnend Cacher heb ik een Multi Cache aangemaakt. Ik had begrepen dat die binnen 3 dagen gepubliceerd kan worden (mits hij wordt goedgekeurd natuurlijk). Hij staat nu al een week online en de "reviewer" heeft nog steeds niet gereageerd !!. Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk ? zijn hier bepaalde mensen voor aangewezen ? MvG Janssen en Jansen. 9 oktober 2011 bewerkt door Jansen en Jansen
team-paddestoel Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Hoi, Het kan best wel gebeuren dat het wat langer duurt dan een week! Dat heb ik zelf ook wel meegemaakt. Vaak kreeg ik zelf wel altijd snel een note als er iets NIET goed was, of te onduidelijk, aan mijn cache. Dus gewoon nog even geduld, dan komt ie vast binnenkort online!
veentje22 Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Ik heb ook pas een cache aangemeld (zondagavond) maar die is ook nog niet online.. Het is gewoon wachten en goed kijken of er een reviewers note komt. Veentje. PS. Zorg wel dat het vinkje is geselecteerd bij : Deze pagina is actief
Jansen en Jansen Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst 9 oktober 2011 Dank jullie wel. ja je wilt natuurlijk dat het allemaal zo snel mgelijk online komt. Ik zal geduld hebben. MvG Groet.
trompke Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Hier nog een wachter... Ook net 2 caches geplant en zit met spanning te wachten op goedkeuring. Nu ik weet dat ik niet de enige ben zal ik geduldig met de rest meewachten ;-)
GerardM86 Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Het publiceren van de caches wordt gedaan door de reviewer(s) van Nederland. Momenteel is Geoguy de enige voor Nederland maar hij wordt momenteel ondersteund door reviewers uit o.a. Belgie. Het is echter allemaal vrijwilligerswerk: ze gaan er mee bezig als ze zin en tijd hebben. Soms hebben ze tijd zat: dan kan het zijn dat je cache zeer snel online is. Soms zijn ze druk buiten het GC-leven om, dan kan het wel eens wat langer duren. Een week is al wel wat aan de langere kant maar wat nog even af. Als je over een week nog niks hebt gehoord, zou ik even contact opnemen met de reviewer of je cache wel in zijn "To-Do lijst" staat. Misschien is er wel iets fout gegaan... 1
antarctica Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 @Moderator: mag er een L in de titel van dit draadje? Antarctica (die hoofdpijn krijgt van dit soort schrijffouten)
Waldio Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 [..knip..]Als je over een week nog niks hebt gehoord, zou ik even contact opnemen met de reviewer of je cache wel in zijn "To-Do lijst" staat.[..knip..] En dat contact opnemen kun je dan het beste doen via twitter: http://twitter.com/#!/geoguynl
Beukenootje Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 @Moderator: mag er een L in de titel van dit draadje? Ik hoop dan altijd maar dat er meer aandacht besteed is aan de cachepagina..
Henk_Janneke Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Goedenavond. Ik heb vorige week zondag een cache aangemeld die nog steeds niet gereviewd is. Omdat dit mijn 2e cache is heb ik geen idee of er een bepaalde tijd voor staat dat dit gepubliceerd moet zitten. Mijn eerste cache was binnen 2 dagen gepubliceerd. Heb 2 dagen terug ook de reviewer gemaild die mijn eerste cache gepubliceerd heeft maar heb nog geen antwoord. Is het normaal dat het zo lang duurt of moet ik niet zo zeuren en geduld hebben? Groeten Henk_Janneke
Team Horn Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Hoi, die van mij staat in de wacht vanaf 3 oktober.. een van de belgische reviewers is op pad in de states begrijp ik uit zijn twitter berichten.. Afijn, we wachten rustig af, zowiezo al blij dat er vrijwilligers zijn die dit werk willen doen. grt, team Horn
antarctica Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 (bewerkt) @Team Horn: Ach, tijdens dat wachten heb je mooi tijd om op zondag te gaan cachen Antarctica 9 oktober 2011 bewerkt door antarctica
TuuronTour Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Antarctica (die hoofdpijn krijgt van dit soort schrijffouten) Ik vind het ook grappig om te zien dat topicstarter ondertekent met "Janssen en Jansen", terwijl hun forumnaam is geschreven als "Jansen en Jansen"
TuuronTour Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Je bent niet de enige, het werd vandaag ook al hier in dit draadje besproken. Misschien toch eerst even het forum lezen voordat je een nieuw topic opent
Aanbevolen berichten