Geepjes Geplaatst 7 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2004 voor de duidelijkheid: Geep is dan een koosnaam voor mijn GPS, niet voor mijn dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 maart 2004 Share Geplaatst 7 maart 2004 Ik geloof dat ik een mooie nieuwe naam heb gevonden voor Kliermier als ze weer eens niets aan d'r haar wil doen, maar zo uit 'r bed kleren inschiet en op de fiets naar school springt. Zeer mager is ze en een bleke snoet hebben ze in deze tijd van het jaar allemaal die meisjes van 13. Ik hoop dat je het nu over je dochter hebt Mooi spul die bakvissen. Over een jaar moet je haar uren eerder wekken omdat ze uren voor de spiegel staan alvorens ze naar school gaan. En dan is dat niet alleen vanwege de puistjes en mee-eters Bakvissen? Geep? Heb ik onbedoeld de Drentse link gevonden tussen bakvis en gepekop? GRTZ Kruimeldief Vroeguh, toen water nog niet was uitgevonden en de vissen lopend naar hun werk moesten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 8 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2004 Aangenaam: Geepjes is de naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Geep is de naam Gebakken of gerookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Geep is de naam Gebakken of gerookt? Het wordt steeds gekker. Een naam dat hier in de omgeving in ieder geval een scheldwoord is. JanDeBehanger, is "Gepekop" ook in de buurt van Assen bekend? GRTZ Kruimeldief Alle kleine beetjes helpen zei een kleine Geep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 8 maart 2004 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2004 Geep is de naam Gebakken of gerookt? Niet knippen en plakken als je mij citeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Niet knippen en plakken Nee gebakken zijn ze nog wel te eten. gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 8 maart 2004 Share Geplaatst 8 maart 2004 Een naam dat hier in de omgeving in ieder geval een scheldwoord is. JanDeBehanger, is "Gepekop" ook in de buurt van Assen bekend? Het scheldwoord geep of gepekop is zelf tot het noordoosten doorgedrongen. gr twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 9 maart 2004 Share Geplaatst 9 maart 2004 Het scheldwoord geep of gepekop is zelf tot het noordoosten doorgedrongen. Tja, tuurlijk. Noorden ..... Geep...zee....Delfzijl. GRTZ Kruimeldief Mensen die klagen over belastingen kun je indelen in twee groepen: mannen en vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden