samau Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 Ik heb al een tijdje geleden een cache uitgebracht en die wordt goed bezocht en ook goed gevonden. Maar nu wil ik nog wat foto's aan de tekste toevoegen. Kan dat nog? Ik heb het net geprobeerd, dus de pagina bewerken, foto's toegevoegd maar als de dan de cachepagina bekijkt staan ze er niet bij. Ook niet de eventuele foute code in Html. Wie kan me helpen? Groet, Samau
Heracross Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 staan ze ook niet "onderin" Net boven "logged visits"
samau Geplaatst 28 september 2011 Auteur Geplaatst 28 september 2011 Jawel, maar ik wil ze natuurlijk in de tekst hebben ter 'opluistering'.
terp1234 Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 Heb je de foto's ook eerst ge-upload naar de pagina en vervolgens die link in je HTML gebruikt en niet een link vanaf je PC? Vinkje 'De beschrijving hieronder staat in HTML' staat natuurlijk al aan. In principe kun je je cachepagina iedere keer volledig wijzigen als je dat wilt, dus zeker ook foto's toevoegen.
samau Geplaatst 29 september 2011 Auteur Geplaatst 29 september 2011 Oeps..., dat is het probleem. Bij mijn andere cache heb ik wel Html gebruikt maar bij deze eerste cache (nog) niet. Ik ben met mijn nieuwe cache zo druk geweest met dat soms ingewikkelde Html dat ik er van uit ging dat dat bij die cache ook zo was. Bedankt!
Aanbevolen berichten