Broosha Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Vertwijfeld graag uw hulp. Ik heb, ergens uit een cache, een sleutelhanger klomp gehaald waarop geschreven Bartholo Meer niet. Nu was ik in de veronderstelling dat ik een coin meenam of, zoals in het verleden mij overkwam, een klomp die je dan ergens in een andere specifieke cache moest doen. Helaas kan ik niet meer reconstrueren uit welke cache ik hem meenam, maar ik wil absoluut voorkomen dat ik iets nalaat te doen. Ergo: kan iemand (Bartholo?) mij aangeven of dit een hebbedingetje blijkt te zijn of dat er een actie moet volgen op deze "retrieve" ? Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maca_en_niels Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Ik denk dat als er geen tag o.i.d. aanhangt en er zit niets op wat lijkt op een trackingnummer dat je er van uit kunt gaan dat het een goodie is. Bij twijfel kun je hier een foto plaatsen. Maar als ik het zo hoor dan denk ik dat het een goodie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geoside Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Op geocaching.com is een cacher met de naam Bartholo klikkerdeklik. Hij heeft een tweetal TB's met klompjes eraan. Beiden staan erin als onbekend waar ze nu zijn. Misschien heb je een van die setjes gevonden, echter zonder de bijbehorende TB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broosha Geplaatst 26 september 2011 Auteur Share Geplaatst 26 september 2011 Top. Bedankt. Ik heb een mail naar ene Bartholo gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
batholo Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Ja hoor, die klompen zijn van mij, ik stop ze in iedere regular die ik tegenkom uiteraard in de hoop dat ik ze nog eens iets van ze hoor of ze zelfs in een andere cache tegenkom. Zoniet, ook goed. groet, Bartholo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fam Vogel Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 wat leuk. Gebeurd het vaak dat je er iets van hoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broosha Geplaatst 26 september 2011 Auteur Share Geplaatst 26 september 2011 (bewerkt) Voila. Het 'mysterie' is opgelost. Leuk deze klomp te hebben gevonden. Er zit nu toch een extra speurtochtje aan vast Voorlopig gaat hij pronken in mijn prijzenkast. Nou ja...plank. Bedankt eenieder voor het meedenken. En Bartholo; uiteraard bedankt voor dit leuke klompje! 26 september 2011 bewerkt door Broosha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helene Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Door het geocachen ben ik klompjes gaan sparen, je komt ze vaak tegen in caches :thumbup: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
driehm Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Hihi ben hierdoor ook al klompjes gaan sparen. heb er al twee van bartholo,dus bij deze bedankt:rolleyes: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
batholo Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Heb tot op dit moment eigenlijk nooit reacties gehad maar vind het idee dat mijn klompjes ooit een collectors item worden bijzonder eervol. Zal in ieder geval doorgaan tot de klompen op zijn (en dat is voorlopig nog niet het geval). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ma-Bu Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 En ik heb er momenteel ook een setje (van 2 klompjes, een linker en een rechter) in m'n bezit. Groeten Marcel aka Ma-Bu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden