Bloodwoosj Geplaatst 25 september 2011 Geplaatst 25 september 2011 Zijn dit daadwerkelijk getallen uit een bestaande cache? Als dat het geval is: de bedoeling is niet hier op het forum bestaande caches te bespreken. Mijn tweede vraag: is de topicstarter dezelfde als Team HaZu (zie profiel)? Indien dit het geval is zou ik willen voorstellen zelf verder te puzzelen, daar Team HaZu's found-it stats vermelden dat ruim 50% van de meer dan 400 gevonden caches mystery-caches zijn. Greetz Bloodwoosj.
team hazu Geplaatst 5 november 2011 Auteur Geplaatst 5 november 2011 wij hebben een vraag aan het forum hoe bereken je deze som 4 40.075 min 0.229 tot een nieuw coordinaat
Triskelle Geplaatst 5 november 2011 Geplaatst 5 november 2011 wij hebben een vraag aan het forum hoe bereken je deze som 4 40.075 min 0.229 tot een nieuw coordinaat Heb je 40.075 [minus] 0.229 [is gelijk aan] 39.846 al geprobeerd?
rijswijkm Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 hallo forum is er iemand die hier meer over kan zeggen kan het een UTM coordinaat zijn groeten team hazu Wij lopen tegen hetzelfde aan...
antarctica Geplaatst 4 mei 2012 Geplaatst 4 mei 2012 Hallo rijswijkm, Welkom op dit forum (dat moet ik erbij zetten van sommigen hier) Misschien kun je je vraag iets duidelijker stellen. Overigens denk ik bij dit soort vargen direct: heb je niet een te moeilijke cache gekozen? Al doende leert men. Als je er nu niet uit komt; misschien over een tijdje wel. En je kunt de cache-eigenaar altijd vragen wat hij/ zij met de opdracht bedoelt. Antarctica
Aanbevolen berichten