antarctica Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 Een goed alternatief voor fantasieloze oprapers en voortuincaches: http://www.arduino.cc/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1293755082 Ik ben niet in staat om het te maken, maar het lijkt me erg bijzonder iets dergelijks in het veld tegen te komen. Antarctica
dennden Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 (bewerkt) WOW, dit is idd wel erg mooi gemaakt. Maar ook in NL zijn dit soort caches te vinden. bv "De kluis van Stuuridius" (GC1G41X) Het blijft leuk om als cacher zo onverwachts verrast te worden. 4 september 2011 bewerkt door dennden
Ellino Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 Schitterend apparaat. Jammer dat er met het plaatsen van de link weer even een snier richting voortuincaches gegeven moet worden.
dennden Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 Schitterend apparaat. Jammer dat er met het plaatsen van de link weer even een snier richting voortuincaches gegeven moet worden. Ik denk dat het bijna onoverkomelijk is om zo'n cache, waar zoveel tijd en werk in zit, niet binnen handbereik te plaatsen. Ik zou in ieder geval in janken uitbarsten als ik als eigenaar geript zou worden van zo'n cache.
Charissa1404 Geplaatst 5 september 2011 Geplaatst 5 september 2011 Om nog meer inspiratie op te doen: Cool cache containers
dark_angel1969 Geplaatst 5 september 2011 Geplaatst 5 september 2011 Dit is de tegenhanger van geocachen. En wel reverse geocaching. Iemand die je kent krijgt de doos en moet uitzoeken waar hij/zij moet gaan staan om de doos open te krijgen. Kijk hier: reverse
Aanbevolen berichten