topzoekertje Geplaatst 14 augustus 2011 Geplaatst 14 augustus 2011 Bij het uploaden van field notes wordt op geocaching.com bijgehouden op welk moment je dat het laatst hebt gedaan. Daarmee kun je regelen dat alleen de nieuwe field notes geüpload worden. Bij mij wordt de datum sinds juli niet meer bijgewerkt en blijft staan op 1-1-0001. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van is ? Op welke plaats wordt dit gegeven bewaard ?
Team Gelaen Geplaatst 14 augustus 2011 Geplaatst 14 augustus 2011 Heeft er soms een keer een fout in het bestandje op je gps gestaan? Geocache_visits of zoiets.
topzoekertje Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst 14 augustus 2011 Heeft er soms een keer een fout in het bestandje op je gps gestaan? Geocache_visits of zoiets. In het verleden is dat wel eens gebeurt, maar het bestand ziet er nu goed uit. Alleen wordt de datum blijkbaar niet bijgewerkt. Ik vraag me af of die datum bij geocaching.com, op de computer of in de GPS wordt vastgelegd. Meest logisch is bij geocaching.com, want dan ben je niet afhankelijk van de wijze waarop je field notes aanbiedt.
team nessa Geplaatst 14 augustus 2011 Geplaatst 14 augustus 2011 Verwijder je het bestand? Als je dat doet houdt hij ook die datum aan. Ik gooi het bestand wel geregeld leeg, maar verwijder het nooit.
topzoekertje Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst 14 augustus 2011 (bewerkt) Verwijder je het bestand? Als je dat doet houdt hij ook die datum aan. Ik gooi het bestand wel geregeld leeg, maar verwijder het nooit. Nee, het bestand bevat al mijn gevonden caches inclusief de waarden voor bonuscaches. Ik kan eens proberen wat het effect is als ik het bestand verwijder. -- vervolg -- Er zit inderdaad een foutje in mijn bestand, want als ik het verwijder en daarna een cache log, dan is het probleem over. 14 augustus 2011 bewerkt door topzoekertje
Aanbevolen berichten