Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo,

Ik wil graag beginnen met geocachen en nu ben ik via marktplaats op zoek naar een gps.

Ik heb via dit forum al wat informatie ingewonnen en nu kwam ik op marktplaats deze garmin tegen.

Mijn vraag aan jullie, is dit wat? en is het een goede prijs hiervoor.

http://sport.marktplaats.nl/bergsport-en-wandelen/471694639-garmin-etrex-vista-hcx-topo-kaarten-zie-beschrijving.html?return=eJwtjVsOgjAQRfdiAp9AISZYQgyuwC00pUpDH5POoETj3h3Qr3vuI7lKCvm2supQiraVBzQq6ambiECW5RzBhMKrNBM4pQiL4MrfpIAJzqvrRT5iTzFrBpE1l9EysDpifVlgxNuI%2Fxa2tGLwXAxh8SZZzXZ%2Bsr2r5G3I6mNdGUpm3elhkdROk155GXE7qHOApa9yiEg6jqY%2FtU1zHQ7d5wv3NUEe&df=1&fta=eNotj1tuhDAMRfcSqfOdByXEER%2Bzgao7QIYEJiqPiAQm6mj23kD5uke2ZR8jSHgFqIBs69jsOAaiAzBaAkljzW4m1HEBpo0DPUb4dV6H3uQJ7SNQPXmYt8murtM%2FTxhwndz8wamNq005dxci5nx0SS%2FBAb95v9X05pcQu8XYWlVCfN%2BPkwUQj4Ml2uXdAQQQZ04Xld1Eq4zsW5kOqFjBL6DiAvF5gjRG%2FVcol4l1vESBIgPLLd5noLbiChNr%2B5Yr3mWQlNmCnV%2Fno3HxaEIz2nmIj0OmPBSATJiawy8rmVOQA8En0V8X7kQjUHi933%2BNMGh5&fta_ind=8&fs=1

Ik had nl een andere gezien en op gereageerd maar marktplaats mailde mij net dat diegene zijn account geblocked is omdat deze persoon zijn afspraken niet nakomt.

En als jullie een goedkopere gps weten met ongeveer dezelfde kwaliteiten dan hoor ik het graag.

groetjes Ageeth

Geplaatst (bewerkt)

De Vista HCx is zeker een geschikte GPS om mee te beginnen. Ik vind de prijs redelijk hoog, alhoewel de gratis kaart die je krijgt wel aantrekkelijk is. De kans is wel redelijk groot dat de kaarten niet legaal zijn verkregen. Dat levert niet direct problemen op, maar het is de vraag of je voor illegale kaarten wilt betalen.

Vandaag heeft Oemoemenoetjes een Legend te koop aangeboden voor € 100. Dat is zeker een aantrekkelijk alternatief, een apparaat dat in de praktijk dezelfde functionaliteit heeft als de Vista. Als je dat combineert met openstreet maps, dan ben je een stuk goedkoper uit.

bewerkt door topzoekertje
Geplaatst

Ehhhh.... er stond er vandaag 1 hier op de site te koop.

oh ja, ik zal eens even zoeken.

Ik heb nog eens zitten kijken en ik hoef ook niet perse allemaal van die kaarten erbij want ik moet eerst eens kijken of het wat is.

Nu eerst maar weer eens de zoekfunctie gebruiken :rolleyes:

Geplaatst

Tsja, voor 150,= euro heb je een splinternieuwe bij Futurum en dichtbij zit Waypoint; heb je daar al gekeken? En of die kaarten voor jou nuttig zijn ...

Geplaatst

Tsja, voor 150,= euro heb je een splinternieuwe bij Futurum en dichtbij zit Waypoint; heb je daar al gekeken? En of die kaarten voor jou nuttig zijn ...

Nou ja dat vroeg ik mij ook een beetje af en 160 euro is natuurlijk best veel geld om met cachen te beginnen.

Geplaatst

nog een vraagje, is die basiskaart europa genoeg om te cachen?

En die Garmin eTrex Legend HCx heeft geen ingebouwd kompas is dat niet lastig?

groetjes Ageeth

Geplaatst

De basiskaart heb je helemaal niets aan. Wel zijn er gratis behoorlijk open street maps te krijgen.

Het electronisch kompas is handig bij stilstand. Als je in beweging bent, dan werkt de GPS op basis van de GPS-gegevens om de koers te bepalen. In de praktijk is dat voldoende.

Geplaatst

Bij deze iedereen bedankt voor het meedenken en de reacties.

Ik heb zojuist de garmin van oemoemenoetjes gekocht. :D

Dus hopelijk het weekend goed weer en dan kan ik op pad. :clap:

groetjes Ageeth

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...