Spring naar bijdragen

Screenprotector 450 / 550

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Een tip om de afleesbaarheid van je Oregon in de zon nog te verbeteren: een semi-matte screenprotector. Heb laatst deze gekocht via eBay en bevalt zeer goed. Geen reflectie meer en afleesbaar onder alle kijkhoeken.

bewerkt door SeeQ
Geplaatst

Heb hem ook net besteld maar hoe lang duurde het voordat je hem thuis ontvangen hebt SeeQ.

groeten en bedankt voor de tip

Geplaatst

Heb hem ook net besteld maar hoe lang duurde het voordat je hem thuis ontvangen hebt SeeQ.

groeten en bedankt voor de tip

Ik had m na 2 dagen in huis, verstuurd vanuit duitsland.

Geplaatst (bewerkt)
Heb laatst deze gekocht via eBay en bevalt zeer goed.
Via amazon nog 29% goedkoper, kost maar 3,45 ipv 4,87 inclusief gratis verzending. bewerkt door DanPan
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Hoi,

Via Amazon.de, heb ik er 2 besteld en ontvangen voor nog geen 6 euro.

Semi mat dus goed afleesbaar en makkelijk aan te brengen

Mvg. Postdui

f

Geplaatst (bewerkt)

Ik had er ook 2 besteld, ééntje voor de Oregon en ééntje voor de 62s. Ontvangen na 3 dagen.

Wil je hem gebruiken voor de 62s, moet je de hoekjes wel een klein beetje bijknippen.

Beter afleesbaar, nagenoeg geen reflecties meer, aanbrengen zonder "luchtbellen" (wel aanbrengen in een stofvrije ruimte bv badkamer), geen "regenboog" effect.

De Golebo screenprotectors worden gemaakt door DISAGO, een Duits bedrijfje met 10 werknemers, die enkel screenprotectors maken. Ze gebuiken hiervoor o.a. de Vikuiti folie van 3M.

Instructies

Prijs/kwaliteit: zeer tevreden en is TOP !

bewerkt door DanPan
Geplaatst

Ik heb m'n GPS inmiddels ook een paar keer gebruikt met de nieuwe protector.

Hij bevalt prima, inderdaad minder weerspiegeling in je scherm!

• 11 months later...
Geplaatst

Hele dikke kick.

Ik probeer er ook te bestellen, maar zowel in .de als in .co.uk leveren ze niet naar nederland. Iemand een idee?

Geplaatst (bewerkt)

Hele dikke kick.

Ik probeer er ook te bestellen, maar zowel in .de als in .co.uk leveren ze niet naar nederland. Iemand een idee?

hej heb zojuist via e-bay in de UK besteld...geen probleem...5.41 euro incl verzenden...thumbup.gif

bewerkt door Team Fridhem
Geplaatst

Dit topic bracht me op het idee ook maar even weer nieuwe folies te bestellen voor onze Oregon en Dakota. Op de huidige folies zitten inmiddels ook al aardige krassen door zandkorrels en zo. Je kunt ook gewoon rechtstreeks bij Disagu.de bestellen zonder e-bay. Nog steeds zonder verzendkosten naar NL en met paypal.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...