Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Heb sinds een week een Oregon 450 en cache hier naar alle tevredenheid mee. Kwam vandaag een multicache tegen waarbij er in een bepaalde graden richting moest worden gelopen (bijv. 148 graden). Het digitale kompas van de iPhone laat de graden duidelijk zien in de vorm van een getal maar ik heb dit nog niet kunnen vinden op de oregon. Weet iemand dit of deze optie zichtbaar te maken is?

Alvast dank!

Harl

Geplaatst

Normaalbals je in een bepaalde richting mort lopen krijg je ook de afstand erbij en kun jes een projectie maken. De graden op het compas heb je dan niet echt nodig.

Jan

Geplaatst

Bij een Oregon450 kun je o.a. het volgende doen:

Optie 1

Vanuit het hoofdmenu: Peil en Ga gebruiken (standaard het laatste icoon volgens mij), daar koers instellen (handmatig richten dus erg lastig) en afstand.

Optie 2

Je huidige plaats als als waypoint markeren (hoofdmenu, tweede blad) en dan vanuit de waypoint manager project waypoint kiezen.

Even knutselen met dat ding dus. Lang leve de uitgebreide handleiding (not). Succes er mee.

Geplaatst

Ik weet niet of het je vraag helemaal beantwoord, maar je kunt onder instellingen->koers aangeven of een koers in windrichtingen of in numerieke graden wordt weergegeven. De standaard is windrichtingen, dus dat zou je om moeten zetten.

Geplaatst

yes die instelling zocht ik! Dank allen voor de uitgebreide uitleg, ik puzzel nog even door om zodoende het meest uit de oregon te krijgen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...