technetium Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 vandaag heb ik eem aantal klimcaches in Hoogvliet gedaan. Terug in utrecht kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee kwijt was. Ok heb hem ergens bij een klimcache uit mijn broekzak gehaald en op mijn tas gelegd, daarna ben ik hem vergeten mee te nemen. We zijn nog terug gereden, Oliephientje bedankt daarvoor. Maar helaas niets kunnen vinden. Ik hoop dat er cachers zijn die beter kunnen zoeken dan ik en de donkerblauwe portemonnee wel zien. Tc, in de trein, met geleend geld, op weg naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 Hoeveel pech kan je hebben in je cache leventje....... Ik hoop voor je dat de beurs snel gevonden word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MoNo_eGo Geplaatst 27 juli 2011 Share Geplaatst 27 juli 2011 technetium neem even contact met mij op via de email , je kan geen pb ontvangen . ik woon in hoogvliet en kan je missch wel helpen . monoego@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Volgens mij kan technetium wel opgenomen worden in het winnaarstopic, hij is de absolute winnaar als het om verliezen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden