Team-Alf Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Ik heb vandaag een software update gedaan vanaf de garmin site en ben nu een hoop instellingen kwijt met name onder de find button. Dit hele veld stond vol nu alleen nog maar de icoontjes geocache, waypoints en steden. Kan ik dit herstellen en hoe? Team-Alf
Peetee Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Ik neem even aan dat je geen instellingen kwijt bent, maar een aantal rubrieken waarop je kunt zoeken. Wat je in het zoekscherm ziet, hangt vooral af van welke kaarten je op je geheugenkaartje hebt staan. Een update zou daar niets aan moeten veranderen. Daarom vermoed ik dat jouw gps op dit moment het geheugenkaartje niet "ziet". Kun je het geheugenkaartje eens een keer verwijderen (of iets verschuiven) en dan weer terugplaatsen? Goede kans dat de rubrieken daarna terug zijn. Ik heb er ook wel eens last van dat mijn gps zijn kaarten niet ziet en "denkt" dat er niks geinstalleerd is. Bovenstaande actie verhelpt dat dan. Komt bij mij maar zo nu en dan voor.
Team-Alf Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Geplaatst 25 juli 2011 Peetee bedankt voor je antwoord. Ik heb zojuist de kaart verwijdered en weer terug geplaatst en zie daar, de rubrieken zijn inderdaad weer terug op het scherm Bedankt voor je reactie! Team-Alf
Aanbevolen berichten