MoNo_eGo Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 (bewerkt) Gisteren op pad voor een nieuw online gekomen cache. Alles bijelkaar gepakt gps aangezet en richting de plek waar we moesten zijn . Ik had de gps in mijn jas gedaan om hem rustig de satelieten te laten vinden want ik wist waar ik ongeveer moest zijn . Daar aangekomen geen satelieten .... paar keer gereset aan en uitgezet enz.. uiteindelijk de cache gevonden met mijn telefoon (lang leve de techniek :-)) Thuis ben ik eens op zoek gegaan naar mijn vermoedens van wat het zou kunnen zijn . nu blijkt dat dit een bekend probleem is met de 60 c , cs en de csx . als deze gps uitgezet word tijden het opstarten of uitvalt terwijl deze bezig is met de satelieten dan bestaat de mogelijkheid dat de gps software beschadigd raakt . dan zie je allen maar dit . dit is er te zien als je naar de software info gaat , er zal dan versie 0.00 staan. dit is gelukkig simpel op te lossen door even via de garmin webupdate de software opnieuw te instaleren . Ik kwam op het internet best veel tegen over dit probleem. vandaar mijn post hier op het forum omdat de 60 c , cs en de csx nog best veel gebruikt worden . 20 juli 2011 bewerkt door MoNo_eGo 1
Team WilP Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 Zoiets kan een keer gebeuren, maar zelf in een periode van 5 jaar intensief gebruik met de 60 Csx, nooit meegemaakt. Goed dat de oplossing wordt aangereikt.
Japiejoo Geplaatst 20 juli 2011 Geplaatst 20 juli 2011 In ieder geval iets om in het achterhoofd te houden, nu weet ik in ieder geval wat te doen als het eens zo mocht zijn.
Aanbevolen berichten