Spring naar bijdragen

Gsak Probleem Code 32


Pentagram

Aanbevolen berichten

Sinds jaren (zo ongeveer vanaf 2004) gebruiken wij GSAK naar alle tevredenheid. Oké weliswaar zonder de macro's, gewoon op z'n jan boeren fluitjes, maar dat ging dan ook prima. De afgelopen jaren hebben we niet zoveel meer gecached en afgelopen zomer zijn we overgeschakeld naar het gebruik van een laptop ipv de pc. Voor een vakantie in Zweden zonder kids, wilden we weer eens ouderwets een pocker query in GSAK gooien om dan de caches mondjesmaat in de GPS'sen te kunnen zetten terplekke. Helaas pindakaas, na het ophalen van de laatste update van GSAK krijg ik de volgende melding;

 

An error occured while trying to replace the existing file: DeleteFile failed; code 32.

 

En ik kan dus geen gebruik maken van GSAK, ook niet van de oude versie met alle gegevens.

 

Is dit een bekend probleem en kan iemand mij een goude tip geven of heb ik gewoon pech en moet ik vreselijk moeilijk gaan liggen doen om de boel nog enigzins werkend te krijgen. (NB ik ben vanaf het begin "betalend" GSAK lid, ook al eens voor een update.)

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Installeer je versie 7.7.4? Die borduurt voort op versie 7.7.3 en moet je dus eerst installeren.

 

Voer 7.7.3 eerst uit voordat je verder gaat. de database werkt namelijk anders en GSAK moet je huidige database eerst omzetten naar de nieuwe indeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk speelt er een rechtenprobleem, de melding lijkt erop alsof er iets niet verwijderd kan of mag worden.

Door een rechtsklik op je GSAK snelkoppeling en dan kiezen voor "uitvoeren als" of "run as" administrator.

 

Suc7 :thumbup:

 

Groeten J-W.

bewerkt door pa3fus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zijn dat je ook een nieuw password nodig hebt ivm de nieuwe versie

Ik kreeg dat na een mailwisseling met Clide vrij snel opgestuurd zonder bijbetaling of zo.

 

gr.Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...