zaanhoeve Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 gelukkig zijn we allemaal diep doorgewinterde cachers. Weten alle nieuwkomers ook alle sites te vinden en ben alleen ik stomstomstomstom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Als je de topictitel ook even meeneemt voor je de vraag beantwoordt, is alle onduidelijkheid opeens over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Jij zegt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Als je de topictitel ook even meeneemt voor je de vraag beantwoordt, is alle onduidelijkheid opeens over idd dat schept duidelijkheid.....ben ik toch stom dat ik de titel niet goed gelezen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 maakt het nou uit dat er meerdere sites zijn, als cachers een andere site willen moeten ze zoeken. ze zijn allemaal even slecht dus maakt geen fluit uit. idd dat schept duidelijkheid.....ben ik toch stom dat ik de titel niet goed gelezen heb We waren net zo lekker bezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 maakt het nou uit dat er meerdere sites zijn ze zijn allemaal even slecht dus maakt geen fluit uit. We waren net zo lekker bezig.... heb je het nu over de sites of de mensen erachter? Een site opzich kan hooguit een beroerde functionaliteit hebben. De mensen er achter kunnen niet slecht zijn maar kunnen hooguit een visie hebben die niet strookt met de jouwe of de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Hoi allemaal, Kan iemand mij helpen met de volgende vraag: Wie heeft het nederlandse geocaching logo ontworpen?? Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie reacties. Groetjes, TB Team Kom net thuis en lees dit uiterst vreemde draatje (zoals Barny schrijft). Spoilers doe ik niet aan, maar volgens mij was het iets met GPS en zoeken????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 De inkt is nog nat van GC2RPFQ. Er zijn genoeg reacties gegeven waar het antwoordt zou kunnen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten