Sivota Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Winnend ontwerper Dutch Geocoin 2009; Li-Z Winnend ontwerper Dutch Geocoin 2010; De Haelder
keske27 Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Hallo all, Ik weet niet of deze reactie onder de noemer winnaar valt? Bij de verkoop van elke Nederlandse Geocoin ging de opbrengst naar een goed doel Dus naar mijn idee zijn dat indirecte Geo-winnaars. Vriendelijke Groet, Keske27
Sivota Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 (bewerkt) Ja, dat was ook zo Keske, de opbrengst (wat over was na productie) ging in eerdere jaren naar een goed doel. Wat mij betreft noem je dat ook winnaars. Er is wel elk jaar een ontwerp wedstrijd gehouden en bij een wedstrijd hoort m.i. een winnaar. In 2005 waren het er zelfs twee, wanneer ik mij het goed herinner. Voor en achterkant hadden toen ieder een winnaar Een daarvan was De Roode Lantaarn. Anyway: Wat mij betreft zijn het winnaars van een wedstrijd (die, voor het lijstje, overigens allemaal wel te vinden moeten zijn in het geocoin forum) 18 juli 2011 bewerkt door Sivota
keske27 Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Ja, dat was ook zo Keske, de opbrengst (wat over was na productie) ging in eerdere jaren naar een goed doel. Wat mij betreft noem je dat ook winnaars. Anyway: Wat mij betreft zijn het winnaars van een wedstrijd (die, voor het lijstje, overigens allemaal wel te vinden moeten zijn in het geocoin forum) Ik ben aan het zoeken geweest, maar kan nergens iets vinden? Wie weet waar ik een lijstje kan vinden? Vr Gr, Keske27
de-fam Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Is dat geld toen niet verdeeld onder 3 goede doelen ???
de-fam Geplaatst 18 juli 2011 Geplaatst 18 juli 2011 Er is ook een wedstrijd geweest voor een slogan klik Waar ik ook een aantal briljante slogans heb bedacht, maar helaas viel niet in de prijzen
Sivota Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Ja, dat was ook zo Keske, de opbrengst (wat over was na productie) ging in eerdere jaren naar een goed doel. Wat mij betreft noem je dat ook winnaars. Anyway: Wat mij betreft zijn het winnaars van een wedstrijd (die, voor het lijstje, overigens allemaal wel te vinden moeten zijn in het geocoin forum) Ik ben aan het zoeken geweest, maar kan nergens iets vinden? Wie weet waar ik een lijstje kan vinden? Vr Gr, Keske27 Er zijn geen lijstjes, er zijn draadjes. Deze bijvoorbeeld over de goede doelen van de Dutch geocoin 2005 (berichtje #3). Zo zijn ook de winnaars van de ontwerpwedstrijden van ieder jaar te vinden en daar worden hier dan door Hopbelletje lijstjes van gemaakt. Succes met het zoeken
't Hopbelletje Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Geplaatst 19 juli 2011 Deze gewoon omschreven als goede doelen aangezien er meer zijn. Uitslag 2005 is spoorloos?
Sivota Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Deze gewoon omschreven als goede doelen aangezien er meer zijn. Uitslag 2005 is spoorloos? Dat weet ik niet. Ik denk dat alles er wel staat. Ik ben, al lezend, wel eens langs die uitslagen gekomen Ik heb alleen weinig tijd om het op te zoeken.
't Hopbelletje Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Geplaatst 19 juli 2011 Daar staan wel de goede doelen. Maar duidelijk of team simpson gewonnen heeft? of is dat de persoon die de actie heeft geregeld.
Sivota Geplaatst 19 juli 2011 Geplaatst 19 juli 2011 Team Simpson heeft het geregeld. Ik dacht in 2006 ook. In dit topic ( bericht #183) staat dat De Roode Lantaarn een van de winnaars van de ontwerpwedstrijd was. En nu moet ik gaan helaas, misschien kijk ik later nog eens rond, maar dat kan iedereen die even tijd heeft
't Hopbelletje Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Geplaatst 19 juli 2011 Wie is de andere 1e Want de link naar stemmen is opgeheven... Nu hebben we wel de voorkant maar niet de achterkant
Aanbevolen berichten