Spring naar bijdragen

Posts Editeren Lukt Niet Meer...

DanPan

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Blijkbaar zijn de instellingen terug aangepast.

Want voor mijn post van 11:50 heb ik terug een comment_edit.png Edit toets...

En kan ik deze post nog steeds editeren.

\/

\/

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, de instelling zijn aangepast

Bizar, sommige van mijn posts kan ik nog steeds editeren en andere dan weer niet. Ik heb de indruk dat er toch iets niet klopt met de instellingen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt

Ik had het ook al in een ander tp gezet

We zijn druk achter de schermen bezig met het forum aanpassen en verbeteren.

Mensen hebben nu wel de bedenktijd. Maar niet meer de mogelijkheid om continu aan te passen.

Dit om te voorkomen dat er ineens berichten na een reactie worden aangepast.

Het lijkt me ook normaal dat het eerst denken is en dan schrijven. En niet denken, schrijven, aanpassen, oei reactie is niet leuk erop weghalen, wijzig, ehhhh escape

Het zal even wennen zijn voor de mensen die gewent zijn de wijzig knop te gebruiken.

Maar zoals al eerder aangegeven veranderd er hopelijk nu iedere dag wel iets. Ook al is dit niet voor iedereen gelijk zichtbaar of merkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar zoals al eerder aangegeven veranderd er hopelijk nu iedere dag wel iets. Ook al is dit niet voor iedereen gelijk zichtbaar of merkbaar.

Dat de Edit toets zou gaan verdwijnen heb ik nergens gelezen...

Zou het dan ook niet wenselijk zijn om deze veranderingen te melden op het forum?

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang is het nog wel mogelijk je posts aan te passen?

Tot de volgende reactie? (Soms post je vrijwel tegelijk met een ander, en dan kan de eerste z'n post niet meer verbeteren als er type-fouten in staan. Zou ik niet handig vinden)

Een kwartier? 1 uur? 24 uur? Nog langer? (Kwartier kan weer erg kort zijn, meer dan 24 uur zal voor normale aanpassingen gewoonlijk niet nodig zijn)

Ik zou het in ieder geval prettig vinden om te weten hoe lang een post bewerkbaar blijft

Misschien een idee om een mededelingentopic aan te maken waarin je dergelijke meldingen doet? Dus niet zodat iedereen maar kan reageren, maar dat wel helder blijft wat er aangepast is/wordt en het allemaal bij elkaar staat

Ah, ik zie net dat als je direct na jezelf post, dat je post toegevoegd wordt aan de vorige. Heel goed! Houdt het allemaal wat ordelijker denk ik :)

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een achteruitgang. Waarom mag men zelf niet wat aanpassen na een bepaalde tijd?

Zodra er iets veranderd is en je wilt het even aanpassen in een bericht: niet meer mogelijk tijd voorbij.

bewerkt door Waldio
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we echt alles moeten gaan vertellen wat we achter de schermen doen, dan kan ik wel mijn eigen privé spam corner aanmaken :dribble:

Natuurlijk is het onzin om van alles wat er achter de schermen gebeurt een melding te maken.

Pas als die veranderingen vragen gaan oproepen en die vragen dus gesteld worden. Dan is het vroeg genoeg om daar vriendelijk antwoord op te geven. Lijkt me..

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...