Spring naar bijdragen

Opmerkingen Gemaakt In Oregon 550T Teruglezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,ik heb een oregon 550T. Bij het loggen van een cache kan je gevonden aangeven en een opmerking toevoegen, bij een logpoging. Onlangs hebben we een serie van 13 caches gedaan en steeds heb ik bij opmerkingen de datum en de tijd ingevoerd. Nu wil ik deze caches loggen en dat gaat prima, gsak geeft goed aan dat de caches gevonden zijn. Probleem is echter dat ik zowel op de oregon als in Gsak niet de toegevoegde tekst met datum en tijd terug kan vinden en dus heb ik een probleem met loggen.

Iemand die weet waar ik zoeken moet, instellingen moet veranderen of zoiets???

Bij voorbaat dank voor je reactie,

Groeten, Henk

Geplaatst

Sluit de Garmin aan op de computer.

Ga via je verkenner naar de Garmin. Vervolgens directory "Garmin"

Daarin zie je een bestandje geocache_visits.txt. Dit bestandje openen met notepad of een andere tekstreader en voila.... Daar zie je de 13 gevonden caches en de door jou toegevoegde tekst daarachter tussen haakjes. Even printen en dan heb je alles bij de hand. Of gewoon uitlezen op je computer natuurlijk.

Succes. Mooi apparaat trouwens die 550 T !!!!

Geplaatst

Ik lees de geocahce_visits.txt gewoon uit via de fieldnotes optie op de gc site. Zo staan de caches altijd in de juiste volgorde, en heb je altijd de juiste found datum bij je found staan. Ook de onderweg gelogde tekst wordt automatisch meegenomen.

Geplaatst

De door jou ingevoerde tekst komt dan dus alvast in je log te staan (verdere uitleg van antwoord van wolojoli).

Let echter wel op, onderweg kun je niet de gegevens die je hebt ingevoerd inzien. Ben je dus een serie aan het doen met een bonus, schrijf dan de bonusgetallen ook nog ergens anders op!

Geplaatst

Ik gebruik in GSAK de macro FieldNotesImportAndLog.gsk. Daar kun je nog wat slimmigheden toevoegen voordat je het als field note upload. Ik gebruik het ook op vakantie op de laptop met een offline database om toch alles te kunnen loggen als het nog vers in het geheugen staat en staat in 1 keer te uploaden.

Geplaatst

Zoals in topis alstond, komt net kijken. Posters bedankt ik heb in ieder geval de gegevens gevonden met behulp van de eerste tip. Maar ook de tips die er onder staan ga ik zeker nog aandacht geven want ze lijken erg nuttig. Ook in Gsak moet ik nog erg veel leren.

Bedankt en wellicht tot een volgende vraag :beerchug: :beerchug: henk, team vadeko

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...