Spring naar bijdragen

Loggen Met Meer Personen


ilseke1983

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Sinds een week ben ik een cacher. Ik ben het nog flink aan het leren, maar loop dus ook tegen vragen aan. Gister ben ik samen met een andere cacher een dag naar Valkenburg geweest en we hebben daar heerlijk gecached en veel nieuwe dingen gezien. Nu hebben we ook een aantal earthcaches gedaan. Is het dan de bedoeling dat we allebei een log aanmaken om de cache als found te registreren of kun je dit ook voor 2 in een keer doen en hoe werkt dit met het insturen van de vragen...

 

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

Alvast dank je wel..

bewerkt door ilseke1983
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het loggen doe je inderdaad alle twee apart. Om het voor de Cache owner overzichtelijk te houden stuur je ook alle twee apart de antwoorden van de vragen.

Stel dat bijvoorbeeld jij de antwoorden stuurt en je mede cacher gaat daarop ineens loggen zal die log worden verwijderd omdat die de antwoorden nooit heeft gegeven/gemaild.

 

Succes en veel plezier met cachen verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buiten dat aarde cachen helemaal niets met het geocachen (doosjes vinden) te maken heeft moet de CO wel een grote HORK zijn als hij de "Found" (mmm wat heb je dan eigenlijk gevonden?) zou verwijdeen als er in het antwoordmeel gewoon komt te staan dat de aardecache met z'n tweeen is bezocht, zeker als de twee teamnamen er bij staan.

buiten het feit dat steeds meer aardecache eigenaren ook hun grondbeginselen verkwanselen en gewoonweg geen goedkeur meel meer terugstuuren.

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier! Een aantal cachers is niet gecharmeerd van earthcaches, zoals je merkt. Gelukkig mag iedereen in deze geocache-wereld geheel zelf bepalen welke caches hij/zij doet. En ook welke caches je waardeert. Je zal merken dat er heel verschillende caches zijn. En ook heel verschillende meningen over wat leuk is, en wat niet. Smaken verschillen immers. Fijn dat jullie hebben genoten. Dat is belangrijk. Veel plezier verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze titel brengt me op een leuk idee voor de geocaching site... Stel.. je gaat met meerdere teams zoeken, als je hem online logt krijg je een dropdown menu waar je je vrienden aan kan toevoegen zodat je samen in dezelfde log staat... ik weet niet of dit :offtopic: gaat... maar zou wel leuk idee zijn :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou inderdaad leuk zijn, maar ja, ik heb bij mijn logs nu gewoon de naam van het andere team geschreven. Ach, ik doe het nog niet zo lang, dus mijn mening is in deze nog niet echt relevant misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JackHoe

Ach, ik doe het nog niet zo lang, dus mijn mening is in deze nog niet echt relevant misschien.

 

Dat moet je niet zo maar zeggen. Wie weet heb je wel een hele goede frisse invalshoek op bepaalde zaken, dus geef vooral je mening. (en verwacht af en toe tegenwind ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik doe het nog niet zo lang, dus mijn mening is in deze nog niet echt relevant misschien.

In mijn ogen een foute redenatie. Er begeven zich cachers op het forum die, omdat ze al heel lang meelopen in dit wereldje, andere cachers wel even dicteren wat goed en fout is. Misschien zorgen nieuwkomers juist voor een verfrissende kijk op bepaalde zaken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieders mening telt!!!!!

Juist als nieuwkomer loop je tegen dingen aan en zal je wellicht denken: dat moet toch beter kunnen (dan zeker een feedback aanmaken en evt. hier even melden, zodat mensen kunnen stemmen.)

Mensen die al langer meegaan, hebben vaak leren omgaan met de ongemakken of een omweg gevonden, waardoor ze wellicht niet meer stil staan bij wat beter kan.

 

Ook om teamlid te worden hoef je echt geen geocacher te zijn die al vanaf het begin meedraait, als je maar je in wil zetten voor deze site en de hobby en bereidt bent om te leren...dus interesse, maak dan een ticket aan.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...