haxepaxe Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 (bewerkt) Hallo, Is er gedetailleerde kaartmateriaal van Griekenland? Zoja, welke is het geschikst om mee te cachen? Ik heb de zoekfunctie op dit forum geprobeerd maar die weigerd helaas dienst vandaar deze vraag.. groeten, Gerrit 23 juni 2011 bewerkt door haxepaxe
0 thex Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 http://mapdekode.iol.gr/map_index.htm Geen routing !
0 Team Gelaen Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 Ik kan niet zo zien of dat osm kaarten zijn. Echter die kun je ook bekijken, die kunnen wel routeerbaar zijn. Daarnaast, om te cachen heb je natuurlijk niet echt kaarten nodig.
0 Voortrekkers Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 Hier hebben wij 't 2 jaar geleden mee gedaan. Ging prima!
0 Marcel en Micha Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 My link Als je bij deze site een beetje naar benenden scrolt dan vind je een hele lijst met kaarten per land. Wij hebben een paar weken terug gecached in Duitsland met een kaart van deze site en die kaart was perfect. Toch wel net zo precies als een Topo kaart.
0 Team Gelaen Geplaatst 24 juni 2011 Geplaatst 24 juni 2011 (bewerkt) Het betreft de openstreetmap kaarten. De details verschillen heel erg per gebied. Soms even goed/beter als de topo kaarten, soms echter ook veel slechter, echter altijd nog beter dan niets is mijn mening. Hier in Zuid-Frankrijk zie ik bijvoorbeeld paadjes op de google kaarten staan die niet staan op OSM kaarten. Maar op de OSM kaarten staan wel weer meer paadjes in vergelijking met de City Navigator kaarten.... Jan (Ik haal ze trouwens van garmin.openstreetmap.nl, waar je zelf het gebied dat je hebben wil kunt samenstellen als je niet met een compleet land uit de voeten kunt/wilt. Grensoverschrijdend dus. Jan Edit: link naar openstreetmap aangepast 24 juni 2011 bewerkt door Team Gelaen
0 haxepaxe Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Geplaatst 24 juni 2011 Bedankt allemaal voor de reacties. Er zit vast wel iets tussen dat ik ga gebruiken. groeten, Gerrit
Vraag
haxepaxe
Hallo,
Is er gedetailleerde kaartmateriaal van Griekenland? Zoja, welke is het geschikst om mee te cachen?
Ik heb de zoekfunctie op dit forum geprobeerd maar die weigerd helaas dienst vandaar deze vraag..
groeten, Gerrit
bewerkt door haxepaxe6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten