Spring naar bijdragen
  • 0

Kaarten Griekeland

Vraag

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Is er gedetailleerde kaartmateriaal van Griekenland? Zoja, welke is het geschikst om mee te cachen?

Ik heb de zoekfunctie op dit forum geprobeerd maar die weigerd helaas dienst vandaar deze vraag..

groeten, Gerrit

bewerkt door haxepaxe

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik kan niet zo zien of dat osm kaarten zijn. Echter die kun je ook bekijken, die kunnen wel routeerbaar zijn.

Daarnaast, om te cachen heb je natuurlijk niet echt kaarten nodig.

• 0
Geplaatst
My link Als je bij deze site een beetje naar benenden scrolt dan vind je een hele lijst met kaarten per land. Wij hebben een paar weken terug gecached in Duitsland met een kaart van deze site en die kaart was perfect. Toch wel net zo precies als een Topo kaart.
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Het betreft de openstreetmap kaarten. De details verschillen heel erg per gebied. Soms even goed/beter als de topo kaarten, soms echter ook veel slechter, echter altijd nog beter dan niets is mijn mening.

Hier in Zuid-Frankrijk zie ik bijvoorbeeld paadjes op de google kaarten staan die niet staan op OSM kaarten. Maar op de OSM kaarten staan wel weer meer paadjes in vergelijking met de City Navigator kaarten....

Jan

(Ik haal ze trouwens van garmin.openstreetmap.nl, waar je zelf het gebied dat je hebben wil kunt samenstellen als je niet met een compleet land uit de voeten kunt/wilt. Grensoverschrijdend dus.

Jan

Edit: link naar openstreetmap aangepast

bewerkt door Team Gelaen
  • 0
Geplaatst

Bedankt allemaal voor de reacties. Er zit vast wel iets tussen dat ik ga gebruiken.

groeten, Gerrit

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...