Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben een vraag.

Wij willen graag de caches zien op onze tomtom. Ik weet inmiddels hoe ik dat moet doen, wat ik niet weet is hoe maak ik een ov2 bestand aan of hoe zet ik een gpx bestand om naar een ov2 bestand. Kan ik een bestand maken waar alle caches van nederland in komen of moet dat in delen doen.

Ik hoor het graag

Geplaatst (bewerkt)

Je bent al een eind als je een GPX -bestand heb.

En als je geen GSAK heb, is ITN convertor misschien handig. Is een heel klein progje en absoluut niet moeilijk. En freeware. Het is HIER te vinden. Is echt ideaal.

AANVULLING: Voor alle duidelijkheid, het converteert tussen diverse formaten. OV2 GPX KML noem maar op.

Vergeet niet een BMP-je toe te voegen in de map van de TomTom met dezelfde naam als het OV2-bestand. Dan zie je het namelijk ook nog op de TomTom-kaart.

Succes

bewerkt door miracles65
Geplaatst (bewerkt)

Op mijn webpagina kan je het programma WaypointTool vinden. Hiermee zou het ook moeten lukken.

Op dezelfde pagina vind je ook het programma WptList. Dit kan hetzelfde, en eventueel ook splitsen naar type. Dit programma is wel een command-line programma.

bewerkt door hneel
  • 2 years later...
Geplaatst

Ik gebruik zelf Poiedit. Open je gpx bestand in poiedit en sla het op als ov2 bestand. klaar.

Geplaatst

Op de site van Oziexplorer staat onder Optional Extras een Img2Ozf Conversion Utility.

Misschien kun je daar iets mee.

Antarctica

Ik zie nu pas dat dit de vraag niet was, maar ik kan mijn bericht niet aanpassen.

Antarctica

Geplaatst

Ik zou bijna ook TomTom op mijn android gaan gebruiken alleen maar om de caches erop te krijgen als poi. Helaas gebruik ik al jaren Sygic als navi en daarvoor is het mij nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen. #hebdemoedalopgegeven

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...