weijdgeo Geplaatst 13 juni 2011 Geplaatst 13 juni 2011 Beste mede cachers, Wij zijn net nieuw in de wereld van het geocaching, Ik ben nu bezig met wat uit te zoeken voor mijn vakantie in frankrijk. Maar ook in nederland ben ik dit verschijnsel al tegen gekomen. Ik zie op een bepaalde cach alleen maar in de loc file 1 coordinaat. N 44° 56.087 E 001° 00.893, en verder niets, ook in de beschrijving op de site zegt verder niets over eerdere of later waypoints. Hoe zit dit in elkaar. Als voor beeld: CacheWalker Francais 11 - Parking pour le Pole Ik hoop dat iemand mij dit wil uitleggen. bij voorbaard dank NORBERT
barnold Geplaatst 13 juni 2011 Geplaatst 13 juni 2011 (bewerkt) dit is een zogenaamde traditional. de cache zit gewoon op de plek die door het coordinaat wordt aangegeven. je hoeft geen andere waypoints te vinden. overigens maakt deze wel deel uit van een serie traditionals. die bij elkaar een wandeling vormen. 13 juni 2011 bewerkt door barnold
Japiejoo Geplaatst 13 juni 2011 Geplaatst 13 juni 2011 Hier gaat het om een Traditional cache. Dit houdt in dat de cache gewoon op de plek van de coördinaten te vinden is, er gaat geen wandeling aan vooraf en er zijn dus ook geen andere waypoints.
Team Gelaen Geplaatst 13 juni 2011 Geplaatst 13 juni 2011 Nou ja geen wandeling.... er zijn veel traditionals, vooral buiten Nederland, waar je langer en verder voor moet lopen dan voor menige multi in Nederland. Maar inderdaad, op dat ene coordinaat ligt de cache, parkeer/startplaats moet je zelf zoeken.
GeoVlinder Geplaatst 13 juni 2011 Geplaatst 13 juni 2011 Voor meer informatie over de diversen soorten caches, zie hier in de geo-wiki van deze site. Ook op geocaching.com is er een speciale pagina voor. Veel plezier op je vakantie in Frankrijk, groetjes GeoVlinder
Japiejoo Geplaatst 14 juni 2011 Geplaatst 14 juni 2011 (bewerkt) Nou ja geen wandeling.... er zijn veel traditionals, vooral buiten Nederland, waar je langer en verder voor moet lopen dan voor menige multi in Nederland. Ja, dat is waar, misschien is 'geen uitgezette wandeling' beter 14 juni 2011 bewerkt door Japiejoo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden