Spring naar bijdragen

GPX-Vieuw


kapper

Aanbevolen berichten

Vorige week heeft m'n PDA ongevraagd en zelfstandig een harde reset uitgevoerd. (kromme volt?), met als resultaat : alles pleite.

Heel werk vervolgens om alles er weer op te fietsen, maar nu valt het me op dat GPX-Vieuw geen foto's bij de log meer laat zien. Of stonden die er nooit? Ik twijfel.

Als ze er vroeger wel stonden zou iemand me dan willen zeggen hoe ik ze weer tevoorschijn tover?

Bedankt alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vorige week heeft m'n PDA ongevraagd en zelfstandig een harde reset uitgevoerd. (kromme volt?)

Over GPX view weet ik niets, maar die zelfstandige harde reset van je pda……

 

Dat is ons laatst ook gebeurd. Alleen bleef dat maar aan de gang en niet alleen als je ‘m aanzette. Op gegeven moment sprong de pda vanzelf aan en begon wéér met een harde reset :thumbup: . We waren blij dat na lang sollen we ‘m uit konden zetten en dat ding ook uit bleef.

Toen hebben we naar HP gebeld en die hebben ‘m laten ophalen. Na een paar dagen kregen we ‘m terug en bleek dat er een probleem met de batterij was geweest.

 

groetjes

Thea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Dat is ons laatst ook gebeurd. Alleen bleef dat maar aan de gang en niet alleen als je ‘m  aanzette. Op gegeven moment sprong de pda vanzelf aan en begon wéér met een harde reset  :( . We waren blij dat na lang sollen we ‘m uit konden zetten en dat ding ook uit bleef.

Toen hebben we naar HP gebeld...

 

Ik lees hier dat het dus een HP PDA betreft, heeft Kapper ook een PPC van HP?

 

Ik heb dezelfde ervaring met een HP 2210 gehad, ook daar was alles ineens verdwenen. Het euvel had te maken met het feit dat de backup batterij, (nog) niet helemaal volgeladen was en er dus geen stroom meer voorradig was nadat de hoofdbatterij leeg was.

 

Het gebeurde nadat ik net alle programma's erop had staan en er een nog maar een aantal dagen gebruik van had gemaakt. Na die tijd heb ik nooit meer een probleem met de backup batterij gehad, ik heb 'm zelfs nooit meer anders dan 100% zien aangeven.

 

Het gebeurt overigens regelmatig dat de PPC aan staat op het moment dat ik hem uit de etui haal.

 

Met de vorige PPC van Casio heb ik nooit soortgelijke problemen gehad. Die had een knoopcel als backup en die hoefde in de 3 jaren dat ik er gebruik van had gemaakt niet vervangen te worden.

 

 

...maar nu valt het me op dat GPX-Vieuw geen foto's bij de log meer laat zien. Of stonden die er nooit? Ik twijfel.

Als ze er vroeger wel stonden zou iemand me dan willen zeggen hoe ik ze weer tevoorschijn tover?

Bedankt alvast.

Wat betreft de plaatjes in GPX view;

De plaatjes worden automatisch gedownload als je een internetverbinding hebt op het moment dat je de PDA synchroniseert. Hiervoor moet "Doorvoer" worden ingeschakeld in Activesync, te vinden via opties, daarna tabblad "Regels" (ik gebruik de Nederlandse versie van Activesync).

 

Bovendien moet je de optie in GPX view inschakelen zoals die in het bericht van deBruineBeren is beschreven, ik denk dat deze optie de boosdoener is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurt mij geregeld dat ie soft reset, hard reset en zelfs al twee keer dat het licht heel langzaam uit gaat.

 

Echt een raar gezicht als je de kleuren uit je scherm ziet verdwijnen en het scherm steeds witter wordt.

En daarna NIX :blink:

 

Daarom maak ik geregeld een backup naar SD/CF kaart.

 

Ook als je dan niet thuis bent of geen laptop bij je hebt kan je na 15 minuten weer verder. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...