Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Aangezien wij een bouwval hebben gekocht en ik weinig tot geen tijd meer heb op het moment om te cachen en mijn caches goed te kunnen onderhouden bied ik hierbij mijn caches ter adoptie aan. Het gaat om de cache

Erwtje 180

en om

De papeloze kerk

Ze blijven 2 week ter adoptie staan, daarna gaan ze in het archief.

Groetjes Frouwkje

Team Hondenuitlaatservice Harry

Geplaatst (bewerkt)

Ik zal het vanavond even in de groep gooien. Aangezien wij in die buurt zelf ook caches hebben liggen is het voor ons geen probleem om het onderhoud te doen.

Op zich wel belangstelling dus!

Wordt vervolgd.

bewerkt door myrlot
Geplaatst

Ik hou dit draadje in de gaten, want ik ben van plan dit weekend een TB achter te laten in de Papeloze kerk. Als hij daarna het archief in gaat lijkt me dat niet zo leuk. Ik woon niet in de buurt helaas.

groet, Ellen (team Weleda)

Geplaatst

Ik zal het vanavond even in de groep gooien. Aangezien wij in die buurt zelf ook caches hebben liggen is het voor ons geen probleem om het onderhoud te doen.

Op zich wel belangstelling dus!

Wordt vervolgd.

Even overleg gehad:

mocht er geen andere aanbieders komen, dan willen wij het in overweging nemen.

Geplaatst

Ik hou dit draadje in de gaten, want ik ben van plan dit weekend een TB achter te laten in de Papeloze kerk. Als hij daarna het archief in gaat lijkt me dat niet zo leuk.

TB's en coins worden er natuurlijk wel uitgehaald hoor voor hij in het archief gaat. (en natuurlijk verplaatst) Lijkt me wel zo vanzelfsprekend :)

Geplaatst

hoihoi

wij willen wel voor erwtje 180 zorgen

groetjes

marlies

Mooi ! Dan zal ik even kijken hoe het ook al weer ging met adopteren, Erwtje is dus gered :)

www.geocaching.com/adopt

Ik wil t ook wel doen, alleen is het zo eind voor cacheonderhoud!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...